Hvor sikkert er det snart???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. november 2009

lululupo

Årh nej 10 + 5 men er stadig håbløs nervøs for der sker noget

Nogle der ved hvad chanchen er???? Blev scannet i 6 - 1 og der var alt fint, og lider stadig meget af de alm graviditets gener!!!!  Ved ikk hvorfor tankerne bare flyver rundt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2009

baby2010

Prøv at kigge i debatindlæggene her i graviditetsdebatten - det er ca. hver 5. indslag som ligner dit på en prik 

Anmeld

22. november 2009

dorthemus

ALLE er nervøse, men du er nødt til at prøve at tage det roligt og tro på, at baby har det trygt og godt i din mave.

Tankerne flyver også rundt i mit hoved, men jeg tvinger mig til at tænke gode og positive tanker.

Det er et mirakel, at undfange et barn og glæd dig i stedet for at bekymre dig - lige om lidt skal du til NF og det er sådan en fantastisk oplevelse.

Jeg havde også inden da brugt alt for meget tid på, at tænke negativt på lave NF-tal m.m. indtil dagen før hvor en mor i min børnehave udtrykte det på en anden måde: "Skal du til NF i morgen? Dét er bare den FEDE scanning"....det fik mig til at vågne op og hun havde helt ret: det var SÅ FEDT

Alt er fint

Dorthe 14 + 0

Anmeld

22. november 2009

lululupo

Ja ved det jo godt, jeg må tvinge mig selv og tro alt det gode!!!!I har fuldstændig ret!!!!!!

NF d 7 - 12 uhuuuu jeg glæder mig, manden nok lige så meget, dejligt at det er så god en oplevelse!!!

Tak for de berogligende ord!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.