Min søster er blev akut indlagt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. november 2009

MORJESPERSEN

Min søster er blevet akut indlagt, hun har lige rignet og sagt de har opdaget at hun er gravid uden på livmoren... puha så nu er de ved at operer hende, mens jeg sidder her 200km der fra og kan intet gøre andet end at håbe på det ikke er så galt så hun kan få børn.. Hun sagde de med sikkerhed ville fjerne den ene æggestok...

puha og så er hun i fuld nakos, det er bare så uvirkligt.. for hun glæde sig sådan til at blive mor, selvom hun kun er/var 8 uger henne......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2009

oo

åh nej! jeg prøvede det samme i januar  det er ikke sikkert de fjerner hendes æggestok, de formåede at bevare min fuldkommen intakt så alt håb er ikke ude - og selvom de fjerner den ene æggestok har det absolut ingen betydning for hendes evne til at få børn, for så går den anden æggestok ind og overtager alt arbejdet.

men det er meget smertefuldt både fysisk og psykisk, jeg følte først den graviditet slap mig da jeg var kommet forbi min terminsdato. jeg var vred og ked af det og fuldkommen nedbrudt.  det siger jeg blot for at fortælle dig, at du må regne med at se hende i det allerdybeste hul nogensinde. fysisk tog det mig et halvt år før jeg var helt normal igen, uden smerter osv. så det er en meget lang proces, men du må bare være det for hende!

øv, hvor blir jeg ked af det på hendes vegne!

Anmeld

21. november 2009

oo

ps. du må endelig skrive hvis du/I har spørgsmål! vi blev ikke særlig godt informeret fra OUH og det var temmelig uhyggeligt at komme hjem.

Anmeld

21. november 2009

Bondepigen

Åh nej, hvor er det synd for hende!!!

Anmeld

22. november 2009

JustAnotherName

MORJESPERSEN skriver:

Min søster er blevet akut indlagt, hun har lige rignet og sagt de har opdaget at hun er gravid uden på livmoren... puha så nu er de ved at operer hende, mens jeg sidder her 200km der fra og kan intet gøre andet end at håbe på det ikke er så galt så hun kan få børn.. Hun sagde de med sikkerhed ville fjerne den ene æggestok...

puha og så er hun i fuld nakos, det er bare så uvirkligt.. for hun glæde sig sådan til at blive mor, selvom hun kun er/var 8 uger henne......

...Stakkel. Det gør mig meget ondt på hendes vegne.
Og på dine vegne, for du er sikkert meget ked af det og bekymret for hende.

Håber det bedste, trods dét kedelige og meget triste tab de oplever lige nu.

Knus
fra Katrine.

Anmeld

22. november 2009

MORJESPERSEN

Tak piger for de søttene ord...

Har snakket med hende i dag, hun har fået fjernet en masse cyster på den ene æggestok og den anden er fuld med arvæv... og så havde hun 2 dl blod et forkert sted så de blev også fjernet...

Nu håber jeg snart hun er oven på igen, men det tager jo tid.

Tak for i gad lytte på mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.