Leveringstid på barnevogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.206 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. november 2009

Svenne

Er det rigtigt, at der kan være op til et halvt års leveringstid, når man bestiller en barnevogn?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2009

vatten

Det kommer an på, om man har krav til en bestemt farve. Butikkerne har altid lidt på lager af de forskellige modeller, men nok ikke alle farverne

Anmeld

21. november 2009

Svenne

Okay, jamen så kan det nok godt passe.. For det er nok ikke lige standard-farven, jeg ønsker mig
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. november 2009

Noah08

jeg vil sige et halvt år er i rigtig god tid, jeg kan se det er en odder du gerne vil have så to/ tre måneder før er fint medmindre det selvfølgelig er i sommerferie perioden

Anmeld

21. november 2009

Svenne

Noah08 skriver:

jeg vil sige et halvt år er i rigtig god tid, jeg kan se det er en odder du gerne vil have så to/ tre måneder før er fint medmindre det selvfølgelig er i sommerferie perioden

Okay, det lyder også mere rimeligt. Jeg vil helst heller ikke ud og bestille noget, før jeg har været til MD-scanningen..
Et andet problem er bare, at den model og farve udgår, så den skal bestilles inden nytår!

Anmeld

21. november 2009

Noah08

Der er kommet en ny model i den du gerne vil have (zip), dog ikke med samme farve kantbånd men det kan du jo bestille i den farve. Vognen er dog lidt dyrere men med en del forbedringer en af de gode ting er at de har lavet noget nyt v kalechen for et problem v de gamle vogne og blød kaleche var at den blev slap, det kan selvfølgelig strammes lidt op. Men bare så du tænkte over det

Anmeld

21. november 2009

Svenne

Noah08 skriver:

Der er kommet en ny model i den du gerne vil have (zip), dog ikke med samme farve kantbånd men det kan du jo bestille i den farve. Vognen er dog lidt dyrere men med en del forbedringer en af de gode ting er at de har lavet noget nyt v kalechen for et problem v de gamle vogne og blød kaleche var at den blev slap, det kan selvfølgelig strammes lidt op. Men bare så du tænkte over det

Okay, tak for det! Det var jeg ikke klar over...
Men jeg synes ikke, det ser ud som om, man kan få den i ret mange forskellige farver? Det er selvfølgelig heller ikke det, der skal afgøre det - da det jo selvfølgelig er vigtigere, at vognen fungerer optimalt. Men jeg er bare helt vild med den brune/lime, da den er lidt anderledes

Anmeld

21. november 2009

Noah08

du kan få vognen i brun og så vælge et kantbånd i lime men det koster dog 600kr, det er rigtigt de ikke har så mange farver men der er de mest alm farver m forskellig bånd.  

Anmeld

22. november 2009

Svenne

Noah08 skriver:

du kan få vognen i brun og så vælge et kantbånd i lime men det koster dog 600kr, det er rigtigt de ikke har så mange farver men der er de mest alm farver m forskellig bånd.  

Okay. Mange tak for hjælpen!
Jeg tror helt sikkert, vi mangler den nye model så. Den koster jo kun 300 kr. mere..
Så må jeg gøre op med mig selv om jeg stadig vil have de grønne kante-bånd eller om jeg kan leve med en af standard-farverne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.