bare lidt hygge....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så er vi for alvor i gang med børneværelset. I dag er prinsessens seng blevet malet, så nu skal den lige stå i laden en uge inden den skal samles (den skal lige dampe af), og jeg skal i gang med at indrette deroppe

Daniel skal lave hylder som ænderne skal stå på, og om 3 uger skal vi forhåbentlig hente puslekommoden og så begynder det at ligne noget derinde..

Ved ikke hvad jeg vil med den her tråd, jeg er bare glad i dag, og ville lige dele min begejstring omkring vores fremskridt

Knus Caroline 26+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2009

LotteGabriella

Caroline86 skriver:

Så er vi for alvor i gang med børneværelset. I dag er prinsessens seng blevet malet, så nu skal den lige stå i laden en uge inden den skal samles (den skal lige dampe af), og jeg skal i gang med at indrette deroppe

Daniel skal lave hylder som ænderne skal stå på, og om 3 uger skal vi forhåbentlig hente puslekommoden og så begynder det at ligne noget derinde..

Ved ikke hvad jeg vil med den her tråd, jeg er bare glad i dag, og ville lige dele min begejstring omkring vores fremskridt

Knus Caroline 26+1

det synes jeg bare lyder rigtig super hyggeligt og det er altid dejligt at være glad

Anmeld

21. november 2009

Moderator

LotteGabriella skriver:

det synes jeg bare lyder rigtig super hyggeligt og det er altid dejligt at være glad

det er nemlig altid en god ting

En af Daniels venner er autolakerer og har sprøjtemalet sengen for os.. så han kom med den i dag og så fik Daniel og ham sat den i laden... har slet ikke set den endnu, for det skulle være mega giftigt at indånde det der syre noget malingen er blandet op med Så jeg må vente i spænding en uge, for så er den dampet af...

Anmeld

21. november 2009

LotteGabriella

Caroline86 skriver:

det er nemlig altid en god ting

En af Daniels venner er autolakerer og har sprøjtemalet sengen for os.. så han kom med den i dag og så fik Daniel og ham sat den i laden... har slet ikke set den endnu, for det skulle være mega giftigt at indånde det der syre noget malingen er blandet op med Så jeg må vente i spænding en uge, for så er den dampet af...

ååh pis osse, at du ikke lige kan lurer lidt på den

Anmeld

21. november 2009

Moderator

LotteGabriella skriver:

ååh pis osse, at du ikke lige kan lurer lidt på den

jaaaah... tålmodighed er en dyd, er det ikke sådan man siger?

Jeg har selv valgt farven, så den gætter jeg på er rigtig men glæder mig stadig til at se den... Det er min gamle tremmeseng, som mine forældre har haft stående på loftet, så den trængte til en gang maling

Anmeld

21. november 2009

LotteGabriella

Caroline86 skriver:

jaaaah... tålmodighed er en dyd, er det ikke sådan man siger?

Jeg har selv valgt farven, så den gætter jeg på er rigtig men glæder mig stadig til at se den... Det er min gamle tremmeseng, som mine forældre har haft stående på loftet, så den trængte til en gang maling

neeiiiij det er sgu da fantastisk at jeres lille guldklump skal sove i din gamle seng TOTAL NICE

Bare det at Daniella har en sovebamse, som jeg gav min lillebror da han var 2 år (han er 18 år nu), ja det synes jeg er sjovt at tænke på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.