kan orgasme sætte fødslen igang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.249 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

og hvor tidligt i graviditeten kan den det? jeg har hørt at man kan sætte fødslen igang ved at dyrke sex og få orgasme men skal man være bange for at fødslen går igang for tidligt hvis man dyrker sex? håber nogen forstår hvad jeg mener for det er ikke helt sort hvidt men tænker alligevel om sammentrækningerne kan sætte fødslen igang?

kh anonym

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2009

LotteGabriella

Anonym skriver:

og hvor tidligt i graviditeten kan den det? jeg har hørt at man kan sætte fødslen igang ved at dyrke sex og få orgasme men skal man være bange for at fødslen går igang for tidligt hvis man dyrker sex? håber nogen forstår hvad jeg mener for det er ikke helt sort hvidt men tænker alligevel om sammentrækningerne kan sætte fødslen igang?

kh anonym

det kan det ikke, det er en skrøne....faktisk er det sundt at få en masse orgasmer under graviditeten, da det træner livmoderen i at trække sig sammen....det fortalte min jordemoder en af de første gange jeg var til undersøgelse hvor manden var med

Så bare op på "hesten" med dig

Anmeld

21. november 2009

qp

Anonym skriver:

kh anonym

Mandens sæd indholder et stof som godt kan sætte fødselen i gang. Det samme stof bruger de eks i de "sæt i gang piller".... så dyrk du bare en masse sex

Anmeld

21. november 2009

oo

qp skriver:

Mandens sæd indholder et stof som godt kan sætte fødselen i gang. Det samme stof bruger de eks i de "sæt i gang piller".... så dyrk du bare en masse sex

aj qp! jeg tror ikke hun gerne vil have fødslen sat i gang, jeg tror hun er bange for at fødslen skal gå i gang!!

Anmeld

21. november 2009

LotteGabriella

qp skriver:

det har jeg godt nok aldrig hørt om *LOL*

Anmeld

21. november 2009

qp

LotteGabriella skriver:

det har jeg godt nok aldrig hørt om *LOL*

Jo jo den er sgu god nok

Anmeld

21. november 2009

Lærke90

qp skriver:

Det er faktisk rigtig nok hvad qp siger, dog fik vi at vide af vores jordemor/fødsels forbereddelse at der skulle rigtig meget sæd til for at sætte det i gang .. også mere end mænd kan præsterer  sådan lige  

Anmeld

22. november 2009

LineD

Lærke90 skriver:

Det er faktisk rigtig nok hvad qp siger, dog fik vi at vide af vores jordemor/fødsels forbereddelse at der skulle rigtig meget sæd til for at sætte det i gang .. også mere end mænd kan præsterer  sådan lige  

Jep, det samme sagde min jordemoder også Noget med 6 gange en "normal" portion mener jeg det var, det må i hvertfald siges at være liiidt mere end hvad manden min kan præstere Hehe

Trådstarter: Dyrk du bare sex, det sker der intet ved, min jordemoder sagde endvidere at SKULLE de ske at have en effekt, så har det, det først når bejs og krop er 100% klar til en fødsel...

Anmeld

22. november 2009

Lærke90

LineD skriver:

Jep, det samme sagde min jordemoder også Noget med 6 gange en "normal" portion mener jeg det var, det må i hvertfald siges at være liiidt mere end hvad manden min kan præstere Hehe

Trådstarter: Dyrk du bare sex, det sker der intet ved, min jordemoder sagde endvidere at SKULLE de ske at have en effekt, så har det, det først når bejs og krop er 100% klar til en fødsel...

Ja det passer meget godt at det var 6 portioner eller mere

Anmeld

23. november 2009

H+S Skjolgborg.

Hvis det passe så skulle jeg have født for langtid siden vi har sex ligsom vi altid har haft det dog ikke  lige så hårdt men hverdang til hveranden dag....

Men tit og jeg kommer og han gør.

Både vores jdm og læge har sagt hvis livmoder er klar til man skal føde f.eks slimhinden er gået og man er lidt åben så kan sex sætte mere/hurtiger gang i det.Hvis man er heldig.

Men ellers ikke...

Mvh Henriette 35+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.