de tilskadekomne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2009

Milka

malucca09 skriver:

Ej hvad lavede Luca da?

den ser godt rød ud hendes pande -og ja de bider sindssygt hårdt, selv uden tænder

Et godt tip er at ha´en pose m. flydende brunsæbe i frysern. Så er man altid klar til smække det på den tilskade kommende, ende mor eller barn

Knus Trine der også har fået en flyvskalle idag

hun skulle rejse sig ved et bordben og gled. gulvene er vildt glatte her og selvom hun altid har sokker med de der gummidupper under foden glider hun lidt alligevel ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2009

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

hun skulle rejse sig ved et bordben og gled. gulvene er vildt glatte her og selvom hun altid har sokker med de der gummidupper under foden glider hun lidt alligevel ...

oh nej da bette pus: (

Jeg synes nu heller ikke de der strømper er så gode. Når M fiser rundt i sin gåvogn, så glider hendes fødder. Synes skinfutter er bedre.

Har du hørt fra farfar?

Anmeld

21. november 2009

Milka

malucca09 skriver:

oh nej da bette pus: (

Jeg synes nu heller ikke de der strømper er så gode. Når M fiser rundt i sin gåvogn, så glider hendes fødder. Synes skinfutter er bedre.

Har du hørt fra farfar?

ja, tror også jeg tager skindfutterne i brug selvom de er en anelse for store. intet fra farfar 

Anmeld

21. november 2009

oo

hallo de der flyveskaller skal man sgu da advares om INDEN man vælger at reproducere sig! nu har jeg lige talt meget alvorligt med maven: "hvis der er nogen derinde, så skal I bare vide, at I blir sat ud til ulvene hvis I gir flyveskaller!" (ja I som i flertal)

Anmeld

21. november 2009

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

ja, tror også jeg tager skindfutterne i brug selvom de er en anelse for store. intet fra farfar 

Ja lyder som en god ide inde pigebarnet slår sig halv for dærvet

ski da underligt med ham farfar

Anmeld

21. november 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

hallo de der flyveskaller skal man sgu da advares om INDEN man vælger at reproducere sig! nu har jeg lige talt meget alvorligt med maven: "hvis der er nogen derinde, så skal I bare vide, at I blir sat ud til ulvene hvis I gir flyveskaller!" (ja I som i flertal)

Lyder meget fornuftigt Desværre har vi kun rapænder her på disse brede-grader... -Og dem frygter Baloo ikke

Det gør ski også ondt, lige hen over næse ryggen da jeg lagde hende i hendes seng

Anmeld

22. november 2009

MORJESPERSEN

Milka skriver:

luca fik en mega bule i panden i dag. skete en halv time efter hun bed mig i næsen.

Jeg kan se jeg har noget at se frem til, har ikke prøvet at blive bidt endnu,men  kan forstille mig det må gøre pænt ondt!!!!! Jeg håber din næse kommer sig hurtigt.

Og lille Luka, sikke en flot bule hun har fået sig, ja det er jo det der kan ske, men det er bare ikke sjovt, håber ikke hun har meget ondt...

har selv de der futter som du beskriver.. men tror også jeg vil prøve de der skind futter Trine snakker om.

God bedring til jer begge to og en hilsen til Laila

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.