søde smser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. november 2009

oo

Søren kørte igår aftes til Esbjerg hvor et par af vores venner skal bo det næste halve år. De tog en flok derover og ja...de er også allesammen mine venner, men jeg vidste der ville gå vino og smøger i den og det orkede jeg overhovedet ikke når jeg ikke kan deltage! så jeg sendte ham afsted alene og han var ikke meget for det, til det sidste spurgte han "er du helt sikker på du ikke vil med?"...jeg sad klokken halv syv stadig i nattøj og med fedtet hår, ja! han tog endda sin temperatur klokken seks for at have den undskyldning hvis det var...men han havde selvfølgelig ikke feber

ved ti tiden igår ringede han hjem for lige at sige hej, og fortælle at de andre prøvede at mobbe ham til at lade dem klippe hans skæg  jeg kunne høre karl i baggrunden "du skal bare have sådan et truckerskæg" - det har karl selv; og Louise "eller sådan et indianer et, så fletter vi det ude i siderne"  jeg går ud fra det ikke lykkedes dem, men jeg ved det ikke...jeg kan virkelig ikke lide Sørens ansigt uden skæg (selvom det ikke lyder særlig pænt at sige).

her for lidt siden får jeg denne sms: det er stærkt overvurderet at være væk fra hinanden... jeg elsker dig mus!

- vi har altså ikke engang været fra hinanden i et døgn endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2009

Sees

Tjuhl skriver:

Søren kørte igår aftes til Esbjerg hvor et par af vores venner skal bo det næste halve år. De tog en flok derover og ja...de er også allesammen mine venner, men jeg vidste der ville jo vino og smøger i den og det orkede jeg overhovedet ikke når jeg ikke kan deltage! så jeg sendte ham afsted alene og han var ikke meget for det, til det sidste spurgte han "er du helt sikker på du ikke vil med?"...jeg sad klokken halv syv stadig i nattøj og med fedtet hår, nej! han tog endda sin temperatur klokken seks for at have den undskyldning hvis det var...men han havde selvfølgelig ikke feber

ved ti tiden igår ringede han hjem for lige at sige hej, og fortælle at de andre prøvede at mobbe ham til at lade dem klippe hans skæg  jeg kunne høre karl i baggrunden "du skal bare have sådan et truckerskæg" - det har karl selv; og Louise "eller sådan et indianer et, så fletter vi det ude i siderne"  jeg går ud fra det ikke lykkedes dem, men jeg ved det ikke...jeg kan virkelig ikke lide Sørens ansigt uden skæg (selvom det ikke lyder særlig pænt at sige).

her for lidt siden får jeg denne sms: det er stærkt overvurderet at være væk fra hinanden... jeg elsker dig mus!

Sikke en dejlig sms at få .. Hvor er du heldig at have sådan en sød og betænksom mand !

LUCKY YOU

Anmeld

21. november 2009

Winnie

Tjuhl skriver:

jeg kan virkelig ikke lide Sørens ansigt uden skæg (selvom det ikke lyder særlig pænt at sige).

Super sød sms  Hvor dejligt at han tænker på dig og viser det ved ta sms'e til dig

Mht. skægge så foretrækker jeg altså også at min mand beholder sit, synes at det er pænnest

Anmeld

21. november 2009

dorthemus

Jeg savner søde sms´er fra en kæreste ...hvor er du heldig

Anmeld

21. november 2009

Vingummien

Hvor sødt af ham En dejlig sms at  få sig. ang det med skæget så syntes jeg også det er pænest til ham ud fra de billeder jeg har set. Så håber du får din skægget mand hjem igen

Anmeld

21. november 2009

UngMor83

Hvor skønt med søde sms´er. Min kæreste er oz go til li at sende en dejlig sms eller gi et opkald hvis han er afsted uden mig... Dejligt.

Foretrækker nu oz min kæreste MED skæg, uden ser han alt for "drenget" ud.... 

Anmeld

21. november 2009

TbCp

Tjuhl skriver:

Søren kørte igår aftes til Esbjerg hvor et par af vores venner skal bo det næste halve år. De tog en flok derover og ja...de er også allesammen mine venner, men jeg vidste der ville gå vino og smøger i den og det orkede jeg overhovedet ikke når jeg ikke kan deltage! så jeg sendte ham afsted alene og han var ikke meget for det, til det sidste spurgte han "er du helt sikker på du ikke vil med?"...jeg sad klokken halv syv stadig i nattøj og med fedtet hår, ja! han tog endda sin temperatur klokken seks for at have den undskyldning hvis det var...men han havde selvfølgelig ikke feber

Han er vist et godt catch ham Søren manden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.