Søren kørte igår aftes til Esbjerg hvor et par af vores venner skal bo det næste halve år. De tog en flok derover og ja...de er også allesammen mine venner, men jeg vidste der ville gå vino og smøger i den og det orkede jeg overhovedet ikke når jeg ikke kan deltage! så jeg sendte ham afsted alene og han var ikke meget for det, til det sidste spurgte han "er du helt sikker på du ikke vil med?"...jeg sad klokken halv syv stadig i nattøj og med fedtet hår, ja! han tog endda sin temperatur klokken seks for at have den undskyldning hvis det var...men han havde selvfølgelig ikke feber 
ved ti tiden igår ringede han hjem for lige at sige hej, og fortælle at de andre prøvede at mobbe ham til at lade dem klippe hans skæg
jeg kunne høre karl i baggrunden "du skal bare have sådan et truckerskæg" - det har karl selv; og Louise "eller sådan et indianer et, så fletter vi det ude i siderne"
jeg går ud fra det ikke lykkedes dem, men jeg ved det ikke...jeg kan virkelig ikke lide Sørens ansigt uden skæg (selvom det ikke lyder særlig pænt at sige).
her for lidt siden får jeg denne sms: det er stærkt overvurderet at være væk fra hinanden...
jeg elsker dig mus!
- vi har altså ikke engang været fra hinanden i et døgn endnu 
Anmeld