søde smser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. november 2009

oo

Søren kørte igår aftes til Esbjerg hvor et par af vores venner skal bo det næste halve år. De tog en flok derover og ja...de er også allesammen mine venner, men jeg vidste der ville gå vino og smøger i den og det orkede jeg overhovedet ikke når jeg ikke kan deltage! så jeg sendte ham afsted alene og han var ikke meget for det, til det sidste spurgte han "er du helt sikker på du ikke vil med?"...jeg sad klokken halv syv stadig i nattøj og med fedtet hår, ja! han tog endda sin temperatur klokken seks for at have den undskyldning hvis det var...men han havde selvfølgelig ikke feber

ved ti tiden igår ringede han hjem for lige at sige hej, og fortælle at de andre prøvede at mobbe ham til at lade dem klippe hans skæg  jeg kunne høre karl i baggrunden "du skal bare have sådan et truckerskæg" - det har karl selv; og Louise "eller sådan et indianer et, så fletter vi det ude i siderne"  jeg går ud fra det ikke lykkedes dem, men jeg ved det ikke...jeg kan virkelig ikke lide Sørens ansigt uden skæg (selvom det ikke lyder særlig pænt at sige).

her for lidt siden får jeg denne sms: det er stærkt overvurderet at være væk fra hinanden... jeg elsker dig mus!

- vi har altså ikke engang været fra hinanden i et døgn endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2009

Klumpe-dumpe

Hvor har du altså bare verdens dejligste Søren

Ps. Tror du er klon-able?

Anmeld

21. november 2009

oo

malucca09 skriver:

Hvor har du altså bare verdens dejligste Søren

Ps. Tror du er klon-able?

det ku da godt være

jeg blev lige ringet op af Karl "hej Trine, vi savner dig herovre! må Søren godt blive til imorgen?"  mens søren råbte i baggrunden "nej nej, jeg vil hjem!". men nu har jeg prøvet at overtale ham til at blive - det er jo også rigtig rart at være alene hjemme syntes jeg, og jeg kunne godt bruge en alene aften til - der kommer jo Grease

Anmeld

21. november 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

det ku da godt være

jeg blev lige ringet op af Karl "hej Trine, vi savner dig herovre! må Søren godt blive til imorgen?"  mens søren råbte i baggrunden "nej nej, jeg vil hjem!". men nu har jeg prøvet at overtale ham til at blive - det er jo også rigtig rart at være alene hjemme syntes jeg, og jeg kunne godt bruge en alene aften til - der kommer jo Grease

Hvad så fangede Karl Søren i sit net? så du kan se John T

Anmeld

21. november 2009

oo

malucca09 skriver:

Hvad så fangede Karl Søren i sit net? så du kan se John T

jep! mig og Karl smsede lidt frem og tilbage, og til sidst lykkedes det os at overtale Søren til at blive...men nu har jeg lige set begyndelsen på grease og kan mærke jeg bare slet ikke gider den i aften så nu stener jeg bare og går i seng og læser til jeg falder i søvn

Anmeld

21. november 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

jep! mig og Karl smsede lidt frem og tilbage, og til sidst lykkedes det os at overtale Søren til at blive...men nu har jeg lige set begyndelsen på grease og kan mærke jeg bare slet ikke gider den i aften så nu stener jeg bare og går i seng og læser til jeg falder i søvn

Sådan I er dygtige dig og Karl

oh ja jeg kender godt det med ikke lige at være til den film.

jeg er skisme øv over der ikke bliver vist kessler-kamp Men tror også jeg snart glider ind på hylder og glor tv.

Malucca og jeg har været i anlægget og fodre ænder hele eftermiddagen... Eller jeg fodrede ænder, hun fodrede hvis mest sig selv og så barnevognen

Hvornår er det, der er T-dag eller er det en hemmelighed?

Anmeld

21. november 2009

Bondepigen

Sikke søø han er!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.