Hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.766 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. november 2009

CAndersen

Hej jeg har haft problemer med mange smerter i benene om natten når jeg ligger på siden. Ligesom mens. smerter.

Min Jordemoder har aldrig hørt om det før og det synes jeg jo er underligt.

Det har stået på i længere tid men er taget til nu. Nu sover jeg ca. 2-3 om natten pga. det

Er der andre der har oplevet det?

KH Christina 39+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2009

baby2010

Har hun ikke hørt om det før??? Jeg har tit lidt smerter ned i benene - det er da helt normalt. Det er fordi bækkenet giver sig. Jeg får også kramper i læggene om natten. Mine ben kan også give smerter fordi jeg ligger på dem (når jeg ligger på siden), og derfor er jeg nødt til at flytte rundt og vende mig 1000 gange i løbet af en nat 

Så efter min mening er der ingen grund til bekymring - men altså hvis du synes det er meget slemt, så opsøg din læge og bed om en henvisning til en fysioterapeut måske?

God bedring 

Anmeld

21. november 2009

CAndersen

baby2010 skriver:

Har hun ikke hørt om det før??? Jeg har tit lidt smerter ned i benene - det er da helt normalt. Det er fordi bækkenet giver sig. Jeg får også kramper i læggene om natten. Mine ben kan også give smerter fordi jeg ligger på dem (når jeg ligger på siden), og derfor er jeg nødt til at flytte rundt og vende mig 1000 gange i løbet af en nat 

Så efter min mening er der ingen grund til bekymring - men altså hvis du synes det er meget slemt, så opsøg din læge og bed om en henvisning til en fysioterapeut måske?

God bedring 

Tak det er dejligt at høre jeg ikk er den eneste. Synes jo det var lidt mærkeligt nu når min Jordemoder aldrig havde hørt om det.

Anmeld

21. november 2009

Dictes mor

Hvad er det for en jordmoder? Jeg har også smerter i benene, som kommer fra mit bækken og stråler ud i benene, det er værst hos mig, hvis jeg ligger på ryggen, den kan jeg næsten ikke.
Jeg har fået et godt råd af min fysioterapeut. Når du sover på siden, så husk at have en pude mellem knæene, og når du vender dig rundt, så sørg for at holde puden fast mellem knæene, så du ikke spreder benene for meget, og hvis du ligger på ryggen så hav puden under knæene, så svejer man ikke så meget i lænden og belaster derved bækkenet mindre. Så håber jeg, at det kan hjælpe dig lidt, men ellers så bækkenøvelser er en god ting for at styrke musklerne deromkring. Du skal jo ikke have så ondt

Anmeld

22. november 2009

CAndersen

Hej sover allerede med en dyne mellem benene, men synes slet ikk det hjælper.

Har Termin i dag så håber da snart der sker noget. Der er jo ikk mange der kan holde til kun at sove 2-3 timer hver nat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.