hæmo......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. november 2009

katjabt

kan man virkelig få en hæmoride på en dag som bare gør super ondt.... har overhovedet ikke kunne sove i nat.... Hvad gør man ved så noget??

nogen der kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2009

Halbschön

katjabt skriver:

kan man virkelig få en hæmoride på en dag som bare gør super ondt.... har overhovedet ikke kunne sove i nat.... Hvad gør man ved så noget??

nogen der kan hjælpe?

Øøøøv... Ja kan man desværre godt.. Og det gør bare så ondt!! Mener at man kan købe noget i håndkøb på apoteket - så du ik ehøver at vente på at få recept fra lægen...

Knus

Anmeld

21. november 2009

TbCp

katjabt skriver:

nogen der kan hjælpe?

Jeg fik at vide at man ligesom skal skubbe den op igen.... ikke så lækkert men det var det råd jeg fik. Jeg har aldrig brugt nogen form for creme eller lign.

Anmeld

21. november 2009

Sees

katjabt skriver:

nogen der kan hjælpe?

Jeg fik 2, efter jeg havde født .. De gik væk af sig selv efter nogle dage

Anmeld

21. november 2009

baby2010

Gå til lægen og få recept på noget som hedder Doloproct - det er super effektivt, men det er bare mega vigtigt at man tager det som anbefalet. Glemmer man det, så er det to skridt tilbage i helingsprocessen. Man kan både få stikpiller og creme - brug begge dele for det bedste resultat. God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.