stadigvæk ingen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. november 2009

christina2412

bebs til os. er idag 41+2 og jeg ville bare sådan ønske han snart ville ud. han blev skønnet til 3900g i onsdags. bliver sat igang på fredag når jeg er 42+1, hvis han ikke har meldt sin ankomst, hvad jeg håber på han har.

hvordan har i andre det som er tæt på termin, eller er over?

christina 41+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2009

mariamiss6

tja lige nu kan du se der er nogle med veer.... super spændende....

Og jeg er helt sikker på der snart sker noget for dig også, om ikke anetså får du hjælp ellers

Kan huske jeg selv i begge tilfælde, for rund om en idiot og lavede en masse alt for hårdt arbejde, for en i min situation på daværende tidspunkt.... så slap endeig af, og forsøg at få ro i kroppen, så du kan være klar til det helt store show

Anmeld

21. november 2009

lulle1985

PUSTER VE- STØV  afsted til dig og håber den lille snart vil gøre sin ankomst...

Anmeld

22. november 2009

christina2412

ja jeg tror først der sker noget på fredag når jeg bliver sat igang  håber dælme ikke han er lige så stædig, når han kommer ud

tak for ve-støv håber selvfølgelig det hjælper, for ville da være sjovere den selv gik igang.

christina 41+3

Anmeld

22. november 2009

Winnie

Sender lige en masse ve-støv af sted til dig ******************* og  for at du går i fødsel selv

Jeg har en gang gået over termin og puha så er tålmodigheden bare lille.

Held og lykke med det.

Anmeld

22. november 2009

luckas-mor

så meget fingre for a det hele går i gang a sig selv

puuuster ve-støv afsted til dig med mine lungers fulde kraft ***************************************

og tror vi alle glæder os til a høre om det hjælper

kramm natascha

Anmeld

22. november 2009

Ni-ko-li-ne

ej nu må han da godt komme ud :0)

sender dig en masse tanker og krydser for at han er på vej ud liiiiige nu!

Anmeld

22. november 2009

FrkC

Sender vestøv...!!!

Anmeld

22. november 2009

Mira0911

christina2412 skriver:

bebs til os. er idag 41+2 og jeg ville bare sådan ønske han snart ville ud. han blev skønnet til 3900g i onsdags. bliver sat igang på fredag når jeg er 42+1, hvis han ikke har meldt sin ankomst, hvad jeg håber på han har.

hvordan har i andre det som er tæt på termin, eller er over?

christina 41+2

Sender dig masser af ve støv afsted til dig...

Anmeld

22. november 2009

christina2412

tusind tak for alt ve-støvet, håber det hjælper  så han selv vælger, at komme ud uden hjælp.

jo tiden er meget lang nu, også fordi jeg har masser af plukveer og muren, men der sker bare overhovedet ikke mere end det, så noget træls, han er en bandit der inde

christina 41+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.