Hej piger.
Har simpelthen lige brug for at vide om det kun er min cyklus, der er helt mærkelig.
Jeg fødte den 26. maj 2009 - Og fik min første mens, i slutningen af august, og den varede 4 dage, og det hele var fint og flot.
Efter denne mens, tog jeg til læge for at få p-piller igen, og det fik jeg også - MEN der kom ingen mens i september :\
- Den kom istedet for igen, i slutningen af oktober. Jeg tog selvfølgelig min første p-pille, på første mens-dag, som lægen havde sagt og tænkte at så skulle det hele nok gå.
Jeg tog så den sidste p-pille i søndags, og først i mandags stoppede min mens - Det vil altså sige at jeg har haft mens i 22 dage.. Og typisk at min mens stopper, i den periode hvor jeg egentlig burde have den.
Er simpelthen så forvirret .. Var sikker på at jeg skulle forbløde - Synes det er lige lovlig længe at bløde i 22 dage.
Men hvad skal jeg lige stille op ? Min krop den opfører sig mærkeligt dagene op til at jeg skal have mens, og det er den begyndt på igen, så hvad nu hvis jeg at får mens igen, på søndag, hvor jeg skal starte på p-piller igen ?
Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre 
HJÆÆÆÆÆÆÆLP !!!!!
Anmeld