hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. november 2009

Anonym trådstarter

hej jeg skriver fordi jeg sidder her og er mega ked af det.. altså det startede idag med at min kæreste sagde han skulle besøge en kammerat som bor os sine forældre og dr var søsteren  vkommet hjem så han ville hjem og sige hej og snakke, men min kæreste ryger fed hvilket jeg slet ikke kan aceptere og det gør hans ven også og vens´forældre og der tog han hjem for en halvtime siden og jeg måtte absolut ikke komme med det ville han ik have.. så jeg sys det virker lidt underligt og har det rigtig dårligt indeni.. han tager ik sin mobil osv.. hva gør jeg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

Vingummien

Lyder godt nok underligt. Nu nævner du jo ikke om du har barn eller lign, men hvis de bor tæt på kan du jo smutte en tur forbi hvis det ikker for meget at tjekke efter. men hvis det er første gang hann gør sådan noget, så kan det jo være der er en god grund, han har ikke hørt sin tlf, glemt  den i sin jakke eller sådan.

Men hvis det er sket førr ja så kunne det jo være du skulle tage et smut forbi, lyder godt nok sådan lidt at man tjekker osv, men hvis det er det der er nødvendigt, for  hvis der er barn i det eller du er gravid så er det jo ikke sådan nogle ting man skal gå rundt og gøre.

Anmeld

20. november 2009

Anonym trådstarter

ja vi har barn men hun er hos farmmor og farfar og jeg har enda fri week og sagde det ville være rart hvis jg kunne tage emd og komme lidt ud og jeg måtte absolut ikke komme med. det ligger en halv times kørsel erfra.. og han har bilen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.