Hvor er jeg åndssvag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. november 2009

Ranarupta

Jeg har idag været til scanning hos min gyn. 
Det var sådan et ekstra tilbud de havde, når nu man nåede 10. uge.

Jeg bliver scannet af den jordemoderstuderende og af hr. overgynækolog; de er begge enige om, at bebsen må være en dreng, da han spiller vild fodbold med blommesækken. 
Det er selvfølgelig alt for tidligt at sige noget om køn, men min hjerne legede klippe-klistre, og da jeg skulle fortælle min kæreste om scanningen, omtalte jeg bønnen som en dreng - og tænker altså på den som en dreng. 

Jeg er udmærket klar over, at de bare lavede fis, men det tror jeg ikke, at min hjerne er... 

Lidt komisk og åndssvagt!

/Ranarupta, der så en aktiv bønnes hjerte slå fint  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

Tvilling

Hej.

He he det forstår jeg udemærket godt. Jeg har det på samme måde. Jeg tror min er en pige, fordi gyn sagde sikke et temperament , det kan næsten kun være en hende...

Men pjat. Hvor langt sagde scanningen så du var??

Knuz Tvilling 10+4

Anmeld

20. november 2009

Ranarupta

Hihi, det er utroligt, så naturligt det føles, at man "bare" tager deres udsagn til sig...

Jamen, jeg er lige en uge mindre end dig 9+4

Anmeld

20. november 2009

Tvilling

Ej hvor hyggeligt... Har du fået indkaldelse til NF?

Vi skal afsted 3 dec. og vi glæder os helt vildt

Anmeld

20. november 2009

Ranarupta

Ja, det er så!!

Ja, d.11/12 - og vi glæder os også som små børn, men vi er også lidt nervøse for udfaldet...

Anmeld

20. november 2009

Tvilling

Det forstår jeg godt, det er jeg også. Manden siger det skal nok gå, Har set tallene fra double testen og begynder at gætte en masse, men i positiv retning. Lidt farligt, men man vil jo så gerne at alt skal gå godt.

Anmeld

20. november 2009

Ranarupta

Har I allerede fået taget Double-testen?

Vi får den taget samme dag som NF.

Åh, jeg tror det er helt naturligt, at man er nervøs, men jeg skal passe på ikke at lade sortsynethed dominere, for jeg vil så gerne have, at denne tid skal være positiv. 
Så det forsøger jeg at være.   Min kæreste er typen, der udadtil ikke bekymrer sig, førend man står med et evt. problem. Men jeg ved, at han også tænker en del over det... 

Anmeld

20. november 2009

Tvilling

Jeg synes det er fantastisk at være gravid!!. Og hilser ALT velkommen, tingene sker som relt af en grund. Hmm forstår ikke helt du først for taget double testen til NF. Blodprøven skal den ikke tages inden uge 12?

knuz

Anmeld

20. november 2009

Ranarupta

Ja, jeg ved det godt, men jeg har længe ønsket at blive gravid og som alle andre, ønsker man jo det bedste

I min pjece står der, at NF skal udføres fra man er 11+4 og indtil 13+6. 
Om doubletest står der, at den skal udføres fra 9+0 til 13+6.

Og til den tid er jeg 12+4

Ps. Elsker også at være gravid - det er spændende forandringer, kvalmen til trods

Anmeld

21. november 2009

Tvilling

Nå oki. Det er nok fra sygehus til sygehus så. GOD vind trods kvalmen, håber ikke min vender tilbage har været foruden i 14 dage nu. NICE...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.