Man skulle måske tro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. november 2009

oo

at der er nogle ting man bare ikke kan tude over - men nej! jeg har lige set Mamma mia (jeg er alene hjemme og min mor havde eftreladt dvden her) og jeg har tudet siden de sang "dancing queen" jamen for filan da! hvis nu jeg er gravid, så fortsætter dette tuderi vel i laaaaang tid, og det er da til at blive idiot af!!

hilsen snotøglen, der ikke tror det er sundt at se "romantisk komedie med reese witherspoon" om et kvarter oveni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

Milka

ok hvis du græder over en reese witherspoon film er den vist hjemme 

Anmeld

20. november 2009

oo

vi får se, vi får se!

Anmeld

20. november 2009

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

at der er nogle ting man bare ikke kan tude over - men nej! jeg har lige set Mamma mia (jeg er alene hjemme og min mor havde eftreladt dvden her) og jeg har tudet siden de sang "dancing queen" jamen for filan da! hvis nu jeg er gravid, så fortsætter dette tuderi vel i laaaaang tid, og det er da til at blive idiot af!!

hilsen snotøglen, der ikke tror det er sundt at se "romantisk komedie med reese witherspoon" om et kvarter oveni

det fortsætter i een uendelighed...

mens jeg var gravid, yndede martin at drille mig.... når vi så en disney film, så sagde han f.eks: "se den lille bjørn savner sin mor" og så vræææææææææææææælede jeg.... eller "babyen ser aldrig mere monsteret..."

Anmeld

20. november 2009

NaFe

åhhh altså... kender det alt for godt.. Efter jeg blevet mor tuder jeg over alt.. det virkelig de mærkligste ting..

Anmeld

20. november 2009

oo

ka-ri-na skriver:

det fortsætter i een uendelighed...

mens jeg var gravid, yndede martin at drille mig.... når vi så en disney film, så sagde han f.eks: "se den lille bjørn savner sin mor" og så vræææææææææææææælede jeg.... eller "babyen ser aldrig mere monsteret..."

åh nej! jeg fik tårer i øjnene bare af sætningen "se den lille bjørn savner sin mor"

men okay, jeg har jo graviditetshormon i kroppen lige p.t. (det er i ægløsningssprøjten, jeg ville højst sandsynligt teste positivt hvis jeg testede nu), så kan jeg få en smagsprøve på hvad der - måske - venter. det og så HERREØMME brystvorter, altså hvordan kan de gør så ondt?!

Anmeld

20. november 2009

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

åh nej! jeg fik tårer i øjnene bare af sætningen "se den lille bjørn savner sin mor"

men okay, jeg har jo graviditetshormon i kroppen lige p.t. (det er i ægløsningssprøjten, jeg ville højst sandsynligt teste positivt hvis jeg testede nu), så kan jeg få en smagsprøve på hvad der - måske - venter. det og så HERREØMME brystvorter, altså hvordan kan de gør så ondt?!

ja det har jeg heldigvis ikke været udsat for:0)

jamen jeg tuder endnu....

Anmeld

20. november 2009

TbCp

Jeg tudede/tuder over sørgelige ting, gode ting, glade ting, rørende ting.... you name it.
Det startede da jeg blev gravid og jeg er aldrig kommet af med det igen.

Altså ser jeg et af de åndsvage "du har det hårdt vi bygger dig et nyt hus"-programmer så tuder jeg som en gal, er der en fødsel i de unge mødre så vræler jeg også, er der en lille pige der optræder i et talent show så vræler jeg også.... men den værste er alligevel en reklame for noget marmelade hvor den her gamle hund ligger og tænker tilbage på da den var en hvalp.... og så kalder pigen på den "Mollyyyyy"... så vræler jeg igen

Hilsen Tudefjæs

Anmeld

21. november 2009

Milka

kan huske lige i starten af min graviditet var der en historie i medierne der strakte over 2-3 dage, det var en baby hval hvis mor var død og så svømmede den rundt efter et eller andet fragtskib som den troede var sin mor. jeg tror de aflivede den til sidst. jeg bare græd og græd og græd hver gang jeg hørte om den, helt hulkende og utrøstelig 

Anmeld

21. november 2009

oo

jamen det lykkedes mig selvfølgelig også at fælde en tåre over reese witherspoon filmen igår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.