Mette opdate:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. november 2009

Klumpe-dumpe

Hej igen,

Mette har jo influenza A (som Jonas og Anna også lige har haft)

Men desværre, har Mette fået en meget slem lungebetændelse oven i.

Hun skrev til mig her i aften, at hun havde det en smule bedre end i nat, da hun nu får medicin mod det hele. Men at hun bestemt ikke er på toppen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

NaFe

åHHH altså... vor er det dog bare noget L*** altså... Håber fandme hun kan kommer hurtigt over den influenza...

Anmeld

20. november 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

åHHH altså... vor er det dog bare noget L*** altså... Håber fandme hun kan kommer hurtigt over den influenza...

Tror nu at hun vil komme sig ok hurtigt over influenzaen, da den jo som så går ok hurtigt. Det er lidt slemmere nu hun har fået den lungebetændelse.

Anmeld

20. november 2009

Ida.

Det er derfor, man skal være OBS på den her influenza...netop fordi den kan give lungebetændelse! Men det er godt, at hun er i behandling og er kommet det hurtigt (??) - endnu engang et kæmpe ønske om god bedring til hende!!

Ida

Anmeld

20. november 2009

oo

jeg kan slet ikke lide at hun er så syg, øv øv øv!!

Anmeld

20. november 2009

Vingummien

er så synd for hende, fandt du ud af om hun har lille Ida med sig?

Håber snart hun er over det eller i det mindste kan komme hjem igen, så kan man bedre slappe af end at være på sygehus syntes jeg. Nu kan der vel snart heller ikke komme mere ved dem.

Anmeld

20. november 2009

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

er så synd for hende, fandt du ud af om hun har lille Ida med sig?

Håber snart hun er over det eller i det mindste kan komme hjem igen, så kan man bedre slappe af end at være på sygehus syntes jeg. Nu kan der vel snart heller ikke komme mere ved dem.

nej det fandt jeg ikke ud af.

Men helt ærligt så tror jeg hun har bedst af at blive på sygehuset lige pt. Så hun kan komme ordenlig ovenpå (og ikke risikere at smitte Ida.)

Anmeld

20. november 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

jeg kan slet ikke lide at hun er så syg, øv øv øv!!

nej jeg har det fuldstændig lige sådan

Anmeld

20. november 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

nej det fandt jeg ikke ud af.

Men helt ærligt så tror jeg hun har bedst af at blive på sygehuset lige pt. Så hun kan komme ordenlig ovenpå (og ikke risikere at smitte Ida.)

Ja det er rigtigt mente også at hun skulle blive hurtig rask så hun kunne komme hjem snart. Men er jo stor chance for at Ida er blevet smittet. Krydser fingre for at det ikke har ramt hende og hun er heldig, for manden har heller ikke haft det har han?

Anmeld

20. november 2009

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

Ja det er rigtigt mente også at hun skulle blive hurtig rask så hun kunne komme hjem snart. Men er jo stor chance for at Ida er blevet smittet. Krydser fingre for at det ikke har ramt hende og hun er heldig, for manden har heller ikke haft det har han?

Nej jeg ikke lige ved.... Men de er jo alle blevet behandlet med tami-tingen.... Men jeg mener det var i sidste uge... Så det har nok ikke haft noget effekt. Men Ida fik det flydende, samt hun bliver ammet, så er risikoen hvis míndre hvis jeg har forstået det ret. (Da hun jo faktisk får dobbel dosis, samt antistoffer fra Mette)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.