har behov for at høre jeres mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. november 2009

Milka

jeg hørte aldrig noget fra farfar i dag. tænkte at måske det var mig der havde taget fejl af datoen og gik tilbage og læste hans mail. han skrev:

Jeg regner med at kunne komme engang fredag d. 20. nov. - ringer eller mailer for nærmere aftale forinden.

det tog jeg som en aftale, altså datoen, men nu ser jeg at han skrev 'regner med'.

føler mig lidt brændt af, fik både gjort rent og badet bøtter og købt kage til kaffen og alt muligt 

hvad synes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

Klumpe-dumpe

Jeg synes bestemt at det er DÅRLIGT at han IKKE har givet dig nærmere besked, om det var et go eller no go i dag den 20.

Når man får sådan en mail sætter man jo ligesom tingene på stand-by, for tænk nu hvis han dukker op, pga. hans "regner med".

Anmeld

20. november 2009

NaFe

Øv vor er det bare surt når man lige har gjort klar og alt det...

Men nu ved jeg ikke vor længe siden i har aftalt det?? Kan han havde glemt det eller??

Men lige meget hvad så syntes jeg nu af han godt lige kunne havde givet lyd fra sig, og i det mindste sige af han desværre ikke kunne komme alligevel..

Anmeld

20. november 2009

Vingummien

Måske han har glemt det. Men syntes godt han kunne have givet besked om det blev den dag eller ej. men send ham da en mail og hør om du har msiforstået noget. Måske er han syg, det er der jo mange der er i de her dage.

Men kan godt forstå det er lidt træls når du både har købt kage osv, så føler man sig lidt trist.

Anmeld

20. november 2009

NaFe

Ja det måske en meget god ide lige a høre ham om du havde misforstået noget...for ja det kan jo være der er en god grund... For man bliver jo lidt sur og bitter når folk ikke overholder en aftale...

Anmeld

20. november 2009

Milka

det er lige præcis sådan nogen pigernes far kunne finde på, så jeg bliver megairriteret og tænker ok, æblet falder vist ikke langt fra stammen...

men jeg kender jo ikke manden, så hvis jeg ikke hører fra ham i løbet af weekenden (hvor han er i københavn) smider jeg ham lige en mail

Anmeld

21. november 2009

Dictes mor

Det er da ret sært, hvis man skriver jeg regner med at komme den 20, så giver man lige besked om man kommer eller ej. Jeg ville også have regnet med han kom, hvis det var mig. Det er jo på en måde en aftale, men han burde have givet besked, hvad enten han kom eller ikke. Jeg ved selvfølgelig ikke, om der er en grund, men jeg kan godt forstå at du er irreteret, det var jeg også blevet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.