Emil og far laver mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. november 2009

Vingummien

Ja Emil er som sagt syg så vi gør alt for at han hygger sig herhjemme sammen med os, og laver ting han ikke plejer at må som f.eks at være på køkken gulvet Så her i dag mens Frank begyndte på mad sad vi og legede inde i stuen men Emil endte ude i køkkenet og hjalp far med maden og så holdte de vagt ved ovnen sammen, han vil ikke spise i de her dage men er sjovt at se maden blive fædig han var helt optaget, som i kan se nedenunder.

Og så havde jeg bare den sjoveste oplevelse, Emil havde en ballon der var pustet op og jeg havde en jeg pustede op flere gange og lod flyve gennem stuen, Emil kravler så hen til hans ballon tager den op og tager enden i munden og så pustede han alt hvad han kunne hver gang jeg pustede min op, var virkelig sødt og man kunne bare se hvor meget han koncentrerede sig  og kiggede på mig for at se om han gjorde det rigtigt, smeltede helt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2009

Dictes mor

Det ser hyggeligt ud, jeg glæder mig til jeg skal lave mad med mine børn, det må være så sjovt og hyggeligt!

Anmeld

21. november 2009

Vingummien

Majastina skriver:

Det ser hyggeligt ud, jeg glæder mig til jeg skal lave mad med mine børn, det må være så sjovt og hyggeligt!

ja det er det også. Skal lige siges at ovnen ikke er varm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.