Sædens levetid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.314 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. november 2009

Jahuu

Har læst noget med at sæden kan leve i op til 5 dage i skeden, men det er da ikke noget kan skal regne med vel???

Altså ved ikke lige præcis hvornår jeg har ægløsning, men det skulle gerne være omkring onsdag til ??? Tror at det er idag. Men vi har kun haft sex i onsdags, hvor stor er chancen så hvis jeg har ægløsning nu???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

hc=k

Det er 5 dage jo, men det er jo et meget svært spørgsmål du stiller så lige hvornår du har ægløsning ved jeg jo ikke

Anmeld

20. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

Øv Øv skriver:

Har læst noget med at sæden kan leve i op til 5 dage i skeden, men det er da ikke noget kan skal regne med vel???

Altså ved ikke lige præcis hvornår jeg har ægløsning, men det skulle gerne være omkring onsdag til ??? Tror at det er idag. Men vi har kun haft sex i onsdags, hvor stor er chancen så hvis jeg har ægløsning nu???

de siger 5dage, men det skal man nok ikke regne med, det bedste ville jo være hvis i fik noget nyt derop

Anmeld

21. november 2009

Joanna

Det anbefales at være sammen hver tredie dag hele vejen gennem cyklus - så er der altid levende sæd klar til at befrugte. Det kan lade sig gøre at blive gravid med længere imellem sex, men det mindsker naturligvis chancerne. 

Anmeld

21. november 2009

maria_wlt

De 5 dage er KUN hvis der er de helt rigtigte forhold "deroppe".. Så jeg ville nok bare gå i gang hver anden dag for at være sikker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.