Teste før tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. november 2009

Anonym trådstarter

Har prøvet at teste før tid (5 dage før testdag) og den er negativ (men havde jo håbet). Vil bare høre om andre har testet før tid og hvilken test I har brugt. Har brugt dem fra Netto. testede også før tid da jeg ventede vores søn, men det var en test fra apoteket. Ved at der er forskel på testene så.. Ville lige høre.

Mvh Ano lige lidt endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

Lillefe

Da jeg blev gravid med nadia havde jeg brugt en billig test jeg købte på nettet og testede kun en gang.. lægen testede mig ikke engang.. så jeg tror de fleste virker ved det ikke... men det vil jeg tro

Anmeld

21. november 2009

missKat

Anonym skriver:

Har prøvet at teste før tid (5 dage før testdag) og den er negativ (men havde jo håbet). Vil bare høre om andre har testet før tid og hvilken test I har brugt. Har brugt dem fra Netto. testede også før tid da jeg ventede vores søn, men det var en test fra apoteket. Ved at der er forskel på testene så.. Ville lige høre.

Mvh Ano lige lidt endnu

købte en clearblue pakke med 2 stk, på billigteste.dk

den testede positiv 4 dage før forventet mens. Hvor stor forskel der er på de forskellige tests i følsomhed, ved jeg ikke. men Vi købte clearblue da vi var sikre på den var der og jeg ville se om jeg kunne teste et par dage før, da vi havde ferie og der var nogen omstændigheder der gjorde, at vi gerne ville vide det. 

har brugt mange nettoteste, men det er de gange der ikke har været noget.

håber for Jer den er der 

Anmeld

23. november 2009

Anonym trådstarter

Tak for svar....

Desværre fik jeg min mens lørdag aften (4 dage før tid) ØVVV! Så ingen baby til os i denne omgang.

Vi håber at den er der i næste forsøg.

Men mange tak for I ville svare.

Mvh Ano lidt endnu

Anmeld

29. november 2009

rebekkachristensen

jeg smuttede til lægen under en uge efter at ha haft ubeskyttet sex, fik taget en blodprøve og fik svar to dage efter så de kan se det meget hurtigt i blodet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.