Hej...
Jeg har en veninde som snart er 7 mdr henne. Vi har altid snakket meget om at få børn, da vi begge er skruk, hun blev så gravid og jeg var rigtig glad på hendes vegne, ved hvor meget det betød...
Jeg synes selv jeg har været støttende og spurgt meget, men det var bare sjældent jeg hørte fra hende, og det var derfor kun hvis jeg tog kontakt..men når vi har været sammen er det alt vi har snakket om, og det har egentlig været okay, da vi også planlægger at gravide. (vi venter bare lidt fordi jeg lige skal have noget medicin ud af kroppen)
En dag skriver vi på messenger, og jeg hun fortæller om maven, og siger så at hendes jordmoder har sagt at hun måske føder før tid, til det svarer jeg at det er da spændende, nu må vi se...
Hendes svar er at det er da helt vildt stort, og efterfulgt med om jeg er okay med hendes graviditet
Jeg svarer at jeg er lidt ked af det fordi jeg lige har fået afvide jeg har pco og der skal i behandling for at blive gravid...
Hendes svar er så at hun ikke synes jeg bakkede nok op om hendes graviditet, og hun synes ikke hun kan tale om det så meget som hun vil, fordi hun ved at jeg så gerne vil være gravid og har svært ved det...
Lige meget hvad jeg gør overfor hende i øjeblikket bliver hun sur, f.eks. da jeg aflyser til noget homeparty 2 uger før tid...
Hvad skal jeg gøre??...vil jo ikke miste en veninde, og vil egentlig gerne snakke med hende om det, men er bange for hun også bliver sur over det..
Undskyld det blev såååå laaangt...
MVH
Anmeld