Ens bøger, men forskellige forsider.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. november 2009

Kloster

Hej.

Nogen der ved om der er forskel på Stig Larsson's bøger, når der er forskellige forsider afhængig af hvor man køber dem??

Har efterhånden set en del forskellige forsider og undre mig...

Har lige fået en bog-reklame, hvor man kan få hans triologi for meget få penge, men vil ikke købe dem, hvis der kan være forskel på indholdet.

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

Lullaby

Det har jeg også prøvet med nogle af Dean Koontz' bøger. Der har dog ikke været forskel på indholdet. Tror bare, at det er fordi at de har genoptrykt med nye forsider

Anmeld

20. november 2009

Valle81

Kloster skriver:

Hej.

Nogen der ved om der er forskel på Stig Larsson's bøger, når der er forskellige forsider afhængig af hvor man køber dem??

Har lige fået en bog-reklame, hvor man kan få hans triologi for meget få penge, men vil ikke købe dem, hvis der kan være forskel på indholdet.

Kloster

Hejsa,

Arbejder på et bogtrykkeri, og jeg vil mene at grunden til at der kan være forskellige forsider er, at forlaget vælger at lave en "kampagne" så laver de et specielt omslag til bogen i netop den kampagne.

Indholdet af bogen er det samme, hvis titlen er.

Christina

Anmeld

20. november 2009

Valle81

Kloster skriver:

Hej.

Kloster

Det kan også være hvis forfatteren har skiftet forlag fra det ene tryk til det andet.

Og der er tit også forskel på omslagene alt efter om det er en hardcover eller paperback:0)

Anmeld

20. november 2009

Susan1978

Der er også forskel på om det er paperback og eller hardback..

Anmeld

20. november 2009

oo

I harry potter serien (den engelske) blev de udgivet i en voksen udgave og en børneudgave, så der ikke var nogen der var flove over at blive set med den offentligt plat, men altså...voksenudgaven er sort og med dystre billeder og børneudgaven er i spraglende farver. der er absolut ingen forskel på indholdet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.