Så skiner huset!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. november 2009

MORJESPERSEN

Vi har jo hus tilsalg, så det er bare med at have det extra rent og pænt hele tiden.. jeg håber snart vi får solgt er træt af det skal ligne et Ikea katalog... Nå men her kl 16 kommer der et par og set på huset, jeg for at de tager det...

Så vi kan flytte ind til byen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

Jules

MORJESPERSEN skriver:

Vi har jo hus tilsalg, så det er bare med at have det extra rent og pænt hele tiden.. jeg håber snart vi får solgt er træt af det skal ligne et Ikea katalog... Nå men her kl 16 kommer der et par og set på huset, jeg for at de tager det...

Så vi kan flytte ind til byen

Må vi se??? Er så nysserig

Anmeld

20. november 2009

MORJESPERSEN

Jules skriver:

Må vi se??? Er så nysserig

Det må du/i gerne

det er edc.dk og sags nummeret er 79004835

De var intressert dem der var og se på huset, men de havde også et anden de var vilde med.. så nu må vi se

Anmeld

20. november 2009

Vingummien

Krydser fingre

Anmeld

20. november 2009

Vingummien

lækkert hus ellers

Anmeld

20. november 2009

MORJESPERSEN

suanne85 skriver:

lækkert hus ellers

Tak..

Vi er også ked af vi flytter, hvis huset lå inde i byen ville vi heller ikke flytte..men det er bare så besværligt når vi skal have så meget med pga af pigerne, så nu vil vi ind i nærheden af mandens familie og vores venner...

Anmeld

20. november 2009

Vingummien

MORJESPERSEN skriver:

Tak..

Vi er også ked af vi flytter, hvis huset lå inde i byen ville vi heller ikke flytte..men det er bare så besværligt når vi skal have så meget med pga af pigerne, så nu vil vi ind i nærheden af mandens familie og vores venner...

Det kan jeg godt forstå. Vi vil så gerne lidt ud  af byen, ikke på landet men bare lidt mere væk fra larmen

Anmeld

20. november 2009

MORJESPERSEN

suanne85 skriver:

Det kan jeg godt forstå. Vi vil så gerne lidt ud  af byen, ikke på landet men bare lidt mere væk fra larmen

Har i så også jeres hus til salg?

Anmeld

20. november 2009

Vingummien

MORJESPERSEN skriver:

Har i så også jeres hus til salg?

Nej nej vi bor i lejlighed. Men vil gerne væk fra lejligheden og i et hus uden for byen

Anmeld

20. november 2009

Jules

Dejligt hus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.