Har i set den nye trusse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2009

Ni-ko-li-ne

smart til dem der har det behov:0)

jeg holder mig til géren!

TbCp skriver:

http://fpn.dk/liv/bekladning/article1888229.ece

Hehee ved sgu snart ikke hvad jeg skal synes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

@spire

Som de skriver i artiklen er laserskåret hipster allerede foran g-stengen herhjemme.. Så den bliver nok ikke den store succes..

Går selv med G-streng, men den der c-streng er altså lige i overkanten for mig.. Det jo ikke engang underbukser men bare en tildækning af de mest private områder.. eew..

Anmeld

20. november 2009

mariamiss6

@spire skriver:

Som de skriver i artiklen er laserskåret hipster allerede foran g-stengen herhjemme.. Så den bliver nok ikke den store succes..

Går selv med G-streng, men den der c-streng er altså lige i overkanten for mig.. Det jo ikke engang underbukser men bare en tildækning af de mest private områder.. eew..

men hvad fanden er nu den store forskel på almindelighipsters, eller andre trusser, og så de der laserskårne nogle????

Og nej jeg fatter heller ikke lige den der fjeder dér.... Nogen der kan forklare den for mig????

Anmeld

20. november 2009

Ansemusen

Den er godt nok hæslig at se på. Kan godt lide G string, går sådan set ikke i andet. Men det der...hmmm nej tak!

Anmeld

20. november 2009

mariamiss6

Ansemusen skriver:

Den er godt nok hæslig at se på. Kan godt lide G string, går sådan set ikke i andet. Men det der...hmmm nej tak!

hehe nej jeg holder mig også til den almindelige....

selvom jeg har fattet den med fjederen nu alligevel....

Anmeld

20. november 2009

@spire

mariamiss6 skriver:

men hvad fanden er nu den store forskel på almindelighipsters, eller andre trusser, og så de der laserskårne nogle????

Og nej jeg fatter heller ikke lige den der fjeder dér.... Nogen der kan forklare den for mig????

Hele ideen med den her trusse er jo at slippe for den synlige trussekant når du har stramme bukser/kjole på.. Med laserskåret hipster er der ingen syning, da de er laserskåret, og derfor kan man ikke se trussekanten ligeså tydeligt som på alm. trusser.

Fjederen er hele trussen jo.. Hele trussen er en fjeder du sætter i spænd mellem for og bag, også er den jo bare dækket af stof..

Gav det mening?

Anmeld

20. november 2009

mariamiss6

@spire skriver:

Hele ideen med den her trusse er jo at slippe for den synlige trussekant når du har stramme bukser/kjole på.. Med laserskåret hipster er der ingen syning, da de er laserskåret, og derfor kan man ikke se trussekanten ligeså tydeligt som på alm. trusser.

Fjederen er hele trussen jo.. Hele trussen er en fjeder du sætter i spænd mellem for og bag, også er den jo bare dækket af stof..

Gav det mening?

Jeps har fattet den med fjederen..... er stadig til de gode gammeldaws G-string.

Og så de der laserskårne trusser..... det er da i grunden smart.... kunne ære man skulle oerveje dem så....

Anmeld

20. november 2009

oo

åh altså! en kvindes liv går - åbenbart - ud på at skjule skjule skjule...i don't get it! jeg går ALTID i bomuldsunderbukser fra føtex - de sorte Stinna trusser. og jeg er så røvligeglad med om andre kan se at jeg har undertøj på under mit almindelige tøj. sorry...den slags vækker den sure feminist

Anmeld

20. november 2009

@spire

mariamiss6 skriver:

Jeps har fattet den med fjederen..... er stadig til de gode gammeldaws G-string.

Og så de der laserskårne trusser..... det er da i grunden smart.... kunne ære man skulle oerveje dem så....

Det samme er jeg, til de gode gamle g-streng..

De der hipsters der er ofte også en del mere sexet en g-streng.. Kender mange hankøn der foretrækker deres kæreste trækker i et par hipsters end et par g-streng/c-streng.. (synes så slet ikke de der c-strenge er sexet.. sådan overhovedet ikke.. nærmest tværtimod..)

Anmeld

20. november 2009

frk andreasen

føj da de er da skræklige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.