New Moon....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. november 2009

82Miraklet

Ej altså han er altså lidt sød er han ikke ?? Skal ind og se New moon i morgen og er spændt på om den lever op til bogen... Robert Pattingson er normalt ikke en jeg ville vende mig om efter men jeg tror jeg forbinder ham med det mystiske overnaturlige, omsorgs beskyttende evige kærligheds drama som bogen indeholder.... Og ja de fleste billeder er jeg ikke vilde med, men det her !!!

Nå ja hvad vil jeg med det her, hmm vidst ikke meget andet end at sige at ejg glæder mig til film nr 2 i rækken... Andre der skal afsted ??

?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

stumpen-89

Maria82 skriver:

Ej altså han er altså lidt sød er han ikke ?? Skal ind og se New moon i morgen og er spændt på om den lever op til bogen... Robert Pattingson er normalt ikke en jeg ville vende mig om efter men jeg tror jeg forbinder ham med det mystiske overnaturlige, omsorgs beskyttende evige kærligheds drama som bogen indeholder.... Og ja de fleste billeder er jeg ikke vilde med, men det her !!!

Nå ja hvad vil jeg med det her, hmm vidst ikke meget andet end at sige at ejg glæder mig til film nr 2 i rækken... Andre der skal afsted ??

?

hehe jeg skal faktisk ind og se den idag.. Glæder mig rigtig meget.. skulle rigtig først på tirsdag, men min veninde og jeg blev enige om at, vi ikke kunne vente

Elsker den film.. man bliver helt forelsket 

Anmeld

20. november 2009

Jahuu

Maria82 skriver:

?

Jeg var inde og se den igår... Og super film, men bøgerne er stadig bedre

Anmeld

20. november 2009

Muffinmus

hmm, fatter hat af det...

Alle synes den første var såååå fantastik og jeg sad bare og tænkte..var det det????

Så nej, gider ikke spilde min tid med 2´eren, måske på dvd, men det er ikke engang sikkert.

Og synes ikke han er lækker, han ser bare lidt underlig ud, men cool fritz

Anmeld

20. november 2009

FrkC

Maria82 skriver:

?

Jooo  Han er så sød.. I filmen er han oss bare en røvfræk lækkermås  Huha... De blikke han sender, det er lige til at dåne over

Jeg var inde og se den i aftes, eller nat..   Jeg sys den er fantastisk god..

Hermed min nye yndlingsfilm   Hehe.. Eller, det er de begge..

Anmeld

20. november 2009

wamse

synes han er smækker og det samme er ham der spiller Jacob Har ikke mulighed for at komme i biffen og se den, så må vente til den kommer på dvd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.