At tabe sig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. november 2009

Sjl-msl-Mkl

... Jeg skal rigtig veje mellem 62-64 kg, pt vejer jeg 58,4. Jeg forstår ikke rigtig hvorfor jeg bliver ved med og tabe mig, jeg spiser da osv. Nogen gange har jeg spist efter kl. 22, for der laver man ikke noget, og tænker derfor at noget må da sætte sig fast - men nej!

Jeg ligner snart en der er utrolig syg, min familie er begyndt og spørge om jeg sulter mig selv!!!! Ville jeg altså ikke gøre..

Er der nogen der kan hjælpe, har nogen råd eller sådan?

Mvh Sofie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

DatterMalou skriver:

... Jeg skal rigtig veje mellem 62-64 kg, pt vejer jeg 58,4. Jeg forstår ikke rigtig hvorfor jeg bliver ved med og tabe mig, jeg spiser da osv. Nogen gange har jeg spist efter kl. 22, for der laver man ikke noget, og tænker derfor at noget må da sætte sig fast - men nej!

Jeg ligner snart en der er utrolig syg, min familie er begyndt og spørge om jeg sulter mig selv!!!! Ville jeg altså ikke gøre..

Er der nogen der kan hjælpe, har nogen råd eller sådan?

Mvh Sofie

har en veninde med præcis samme problem, hun tog til lægen som sagde at hun var ved at få stres og derfor bliver ved at tabe sig..

spiser du på samme tid som din datter?

Anmeld

20. november 2009

Lise

Hvis du får gode, sunde, regelmæssige måltider hver dag, så vejer du vel det du skal. Spiser du nok? Eller går du og glemmer det? Du bør jo spise 3-5 gange i løbet af dagen, alt efter størrelsen på måltiderne.

Synes du også selv du er for tynd?

Anmeld

20. november 2009

Honningblomst

Øv, stakkels dig...dyrker du nogen form for motion, for så var det måske en idé at begynde...noget muskelopbyggende træning? Og så tror jeg ellers også jeg ville besøge lægen...og så spise en masse af de gode fedtstoffer.

det med at spise sent har intet at sige i forhold til din vægt..det handler om hvor meget du forbrænder og indtager...

Knus Eva.

Anmeld

20. november 2009

mama10

Jeg følger lige med her. Jeg synes også selv at jeg har tabt mig og mine kindben ses mere tydeligt end før. Jeg spiser tit dobbel portioner i hvert måltid. Jeg styrke træner hver anden dag, men ikke hårdt. Pt. arbejder jeg ikke og er meget hjemme, så det kan ikke være stress. Min vægt har været det samme i en hel uge. I sidste pr. uger har det vægten steget hurtigt, men nu står den bare stille. Barnet er meget aktiv i maven. Nogen der ved noget ?? Har tid til lægen om en uge.

knus

24+4 

Anmeld

20. november 2009

Vingummien

Det med at spise sent har ikke ngoet at gøre med at det sætter sig på kroppen, det er bare usundt for kroppen at spise på de tidspunkter når du følger en alm dag. Og at du så ikke røre dig for at se om det sætter sig er heller ikke sundt, for så får du heller ikke det vilde med mad for så er appetiten der jo ikke som den skal.

Det du skal er at spise godt i løbet af dagen (er jeg selv vildt dårlig til hehe) en god morgenmad osv. Og så syntes jeg lige du skal tage et smut til din læge og hør hvad han har at sige. Måske der kan være lidt stress, af de tingx jeg kender til kunne jeg godt forstille mig at der er lidt stress som du ikke helt kan komme af med.

Må være vildt træls at tabe sig når man ikke vil.

Anmeld

20. november 2009

kiroo

jeg havde det også sådan en gang, det vidste sig min mavesæk var lille så jeg ikke kunne spise ret meget ad gangen, jeg fik afvide jeg skulle spise ris til jeg skulle brække mig og så lidt mere, brækkede jeg mig skulle jeg spise samme mængde igen. nu kan jeg da spise mere.. ved godt det lyder klamt, sådan sagde min læge altså

Anmeld

20. november 2009

Tulle28

Måske har du bare en rigtig god forbrænding? Nyd at du kan tillade dig at skeje ud med et stykke kage uden at det sætter sig, og så sørg for, som de andre også skriver, at spise nogle gode måltider og 2-3 mellemmåltider som inkluderer mandler, hasselnødder, valnødder og avocado. Brug godt med olie af en god kvalitet når du laver dressing til salater (eller hæld den over som den er - valnøddeolie smager godt på mange ting).

Anmeld

20. november 2009

@spire

mama10 skriver:

Jeg følger lige med her. Jeg synes også selv at jeg har tabt mig og mine kindben ses mere tydeligt end før. Jeg spiser tit dobbel portioner i hvert måltid. Jeg styrke træner hver anden dag, men ikke hårdt. Pt. arbejder jeg ikke og er meget hjemme, så det kan ikke være stress. Min vægt har været det samme i en hel uge. I sidste pr. uger har det vægten steget hurtigt, men nu står den bare stille. Barnet er meget aktiv i maven. Nogen der ved noget ?? Har tid til lægen om en uge.

knus

24+4 

Jeg havde det på præcis samme måde for nogle uger siden og der var jeg ligeså langt henne som dig.. Jeg tog bare ikke på, og synes ikke rigtig maven voksede, og blev vildt bekymret, for hvad nu hvis og hvis og hvis... Men nu er jeg 26+1 henne og maven har de sidste par dage vokset helt vildt og jeg har taget et helt kilo på..!

var også ved lægen i mandags, og alt var som det skulle.. Lillepigen havde taget på som hun skulle og hendes hjerte bankede derud af.. Så bare rolig.. Det kommer igen

Anmeld

20. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså da jeg var sammen med min ex havde jeg det skidt, psykisk... også tabte jeg mig meget. Hele tiden. Det hjalp lidt at jeg trænede. Men jeg vejede til sidst 48 kg.

Det er IKKE sjovt... Jeg har ikke vejet mig i mange år, da jeg har prøvet begge dele. Være for tyk og for tynd. Så det er bedre at se på tøjet.

Jeg ved derfor ikke, hvad jeg vejer idag, men jeg vil gætte på 65-70 kg. Det er ok. jeg skal ikke veje mere. Jeg har været oppe og runde de 80 kg, det var modsat sjovt.

Så jeg ved ikke hvad du skal gøre, for hvis ting i dit liv er som du gerne vil have det, så må det være noget fysisk.

Men jeg kender det godt. Det er ikke sjovt, uanset om man er for tyk eller for tynd. Det er bare træls, når man er for tynd, fordi alle siger: ahhh du kan sagtens, du er jo slank, men når knoglerne stikker ud alle vegne, så er det sku ikke pænt altså!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.