Vægt tab, men maven biver større??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. november 2009

Tvilling

Hej Piger

Vil lige spørge hvordan det er muligt at jeg taber mig, men min mave bliver større?? Jeg er en stor pige i forvejen, men min mave bliver større, forsøger at trække maven ind men det går ikke, også oki. . Det virker dog lidt som om den er oppustet, har dog ikke luft i maven he undskyld min forklaring. Er dette logisk nok?? For hvis det allerede er gravidites mave tør jeg slet ikke spå om hvor STOR jeg kunne ende med at blive.

Knuz Tvilling 10+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

Ni-ko-li-ne

altså hvis du er gravid er det vel ikke så ulogisk at din mave vokser? *gs*

når man er gravid kan man godt blive ret oppustet...

Anmeld

20. november 2009

lulle1985

Tvilling skriver:

Hej Piger

Vil lige spørge hvordan det er muligt at jeg taber mig, men min mave bliver større?? Jeg er en stor pige i forvejen, men min mave bliver større, forsøger at trække maven ind men det går ikke, også oki. . Det virker dog lidt som om den er oppustet, har dog ikke luft i maven he undskyld min forklaring. Er dette logisk nok?? For hvis det allerede er gravidites mave tør jeg slet ikke spå om hvor STOR jeg kunne ende med at blive.

Knuz Tvilling 10+4

jeg er også en buttet pige i forvejen og oplevede også at tabe mig 5kg, her i starten... jeg er dog de sidste 3 uger begyndt og tage på igen og har fået babymave. jeg får også mere oppustet mave hen af eftermiddagen og om aftenen, så tror det er ganske normalt. det kan også se volsommere ud hvis du ikke er særlig høj, det er i hvert tilfald det jeg har oplevet...

knus louise 17+2 

Anmeld

20. november 2009

Tvilling

He he ja ja  ved godt jeg skal blive større, men synes jo bare det var lidt tidligt. Min mave er sådan begyndt at bule ud oppe fra under brysterne , min elskovs mave har sådan sat rundt under navlen, så der er en klar forandring med havde bare den ide det var lidt tidligt.

Anmeld

20. november 2009

Ni-ko-li-ne

Tvilling skriver:

He he ja ja  ved godt jeg skal blive større, men synes jo bare det var lidt tidligt. Min mave er sådan begyndt at bule ud oppe fra under brysterne , min elskovs mave har sådan sat rundt under navlen, så der er en klar forandring med havde bare den ide det var lidt tidligt.

det er helt individuelt:0) men som sagt kan man også godt blive oppustet:0) forskellige tidspunkter på dagen:0)

Anmeld

20. november 2009

luckas-mor

hejsa

man kan sagtens føle sig oppustet i starten men baby-maven kan også være godt igang,, min begyndte allerede a vise sig da jeg var i 9.ende uge
men jeg tog så lige 12kg på de første 12 uger i stedet for a tabe mig..

kram natascha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.