farfar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. november 2009

Milka

vi får besøg af farfar i dag, og jeg har i et venligtsindet øjeblik sagt til ham at han kunne tage k med hvis han vil se sine døtre, helt uforpligtende.

selvom jeg tvivler på at han kan overtale ham ligger det i baghovedet at k måske pludselig står her i dag. faktisk ikke en særlig rar tanke. sidste gang farfar besøgte os havde han både kæreste og hund med og det anede jeg ikke noget om.

han kommer helt fra skagen af så jeg ved ikke hvad tid han kommer – eller med hvem. 

tror faktisk ikke jeg er helt vågen endnu. tror jeg går ind og joiner bøtterners morgenlur 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

Dictes mor

Puha, jeg kan godt forstå, at du går og spekulerer en masse. Det er da vildt nervepirrende. Det kunne jo være lidt rart lige at vide, hvad der er i vente.
Har du slet ikke hørt fra K i al den tid? DEt er skræmmende synes jeg, så det er da lidt vildt, hvis han er med idag. Pyha, jeg ved ikke, hvordan jeg ville reagere.

Anmeld

20. november 2009

oo

øj neeeervepirrende! men så alligevel...K flipper vel ikke fuldkommen ud, hvis far er med? eller hvis han gør - og hvis han dukker op - så er I to om at sige, at nu må han krafteddeme tage sig sammen! jeg håber det hele udvikler sig sådan, at K får en kolossal røvfuld af sin far og derefter sidder med blodtud og blåt øje og undskylder for det kæmpe svin han har været (naturligvis mens bøtterne sover, de skal jo ikke se den slags!) 

jeg ved ikke hvad du selv håber på? men jeg ønsker for jer, at I får en stille og rolig eftermiddag med farfar - og hund - og kvinde

Anmeld

20. november 2009

Ni-ko-li-ne

sikke en omgang søde Camilla! jeg kan godt forstå hvis du har lidt ondt i maven...

jeg kan ikke sige andet end: "det skal nok gå".... det er trods alt dit hjem og bliver det ballade så er det UD! du har simpelthen klaret hele situationen super godt, og du er fandme en stærk kvinde.... og det viser du bare K hvis der er optakt til noget...

jeg håber du får en dejlig dag!

Anmeld

20. november 2009

Klumpe-dumpe

Lyder interessant

Jeg håber K nosser sig samme og tager med sin far, pap og vovse.

Ikke for hans skyld men for bøtternes skyld.

Glæder mig til at læse Farfar sagaen del II

Anmeld

20. november 2009

Vingummien

Puha, du må have en masse tanker og være lidt nervøs når han bare lige pludselig kan stå der.,

Men kunne jo være fedt for pigernes skyld hvis han endelig fik sig taget sammen til at se dem

Anmeld

20. november 2009

Karo

Det ville da være bedst for pigerne hvis de kunne få en eller andet form for forholdt til deres far. Jeg ved godt det nok ikke er den mest behagelige situation for dig, og jeg tager derfor også hatten af for at du forsat opfordre ham til se sine piger.

Syndes det er fint farfar godt vil stå ved pigerne, men det ville da være rat hvis han i det mindste sagde hvor mange de kom.

Anmeld

20. november 2009

Vinker

Er helt nervøs og lidt forvirret på dine vejne! Er meget spændt på at høre om besøget.

Jeg tvivler nu stærkt på at K har nosser til at komme med!!!!

Anmeld

20. november 2009

Milka

har intet hørt endnu. lidt underligt? når man kommer for at se babyer kommer man vel ikke om aftenen. men klokken er jo også kun fire ....

Anmeld

20. november 2009

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

har intet hørt endnu. lidt underligt? når man kommer for at se babyer kommer man vel ikke om aftenen. men klokken er jo også kun fire ....

Det er ski da underligt....

Har du stadig intet hørt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.