Barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. november 2009

Karo

Jeg går på barsel d. 29 januar og derfor har mit arbejde (er laborant) søgt en barselsvikar for mig. Der var sidste ansøgningsfrist i går og der var 82 ansøgninger.

Hvor er det bare vildt. 82 ansøgninger til et barselsvikariat. Ja, jeg er måløs, troede virkeligt ikke at tingene stod så slemt til mht. arbejdsløshed, men jeg tog vist fejl.

Glæder mig dog lidt over at det ikke er mig der skal læse alle de ansøgninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

Klumpe-dumpe

Ja puhada sikke mange ansøgninger til sådan et specefik område

Da jeg gik på barsel, blev en vikar ansat, men da så en af min kollegare gik på barsel fik vikaren hendes stilling, og da de så søgte ny til min plads kom der 157 ansøgninger. (receptionist) og det var kun for en periode der hed 1. okt. til 1. marts.

Det er ski vildt, at krisen er så voldsom.

Men det er da godt nok snart du går af. Glæder du dig?

Anmeld

20. november 2009

Vingummien

Ja det er vildt, nu har jeg jo de sidste måneder sendt mange ansøgninger af sted og hver gang jeg har fået afslag har de skrvet at de har modtaget imellem200-300 ansøgninger og så er der jo lige den de søger imellem der jo, så vælger de jo ikke lige den der ingen erfaringer har.

Er jo kommet så vidt at nogle firmaer ligefrem haar annoncer i og skilte  ude foran deres firma om at de ikke vil have uopfordret ansøgninger.

Anmeld

20. november 2009

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Jeg går på barsel d. 29 januar og derfor har mit arbejde (er laborant) søgt en barselsvikar for mig. Der var sidste ansøgningsfrist i går og der var 82 ansøgninger.

Hvor er det bare vildt. 82 ansøgninger til et barselsvikariat. Ja, jeg er måløs, troede virkeligt ikke at tingene stod så slemt til mht. arbejdsløshed, men jeg tog vist fejl.

Glæder mig dog lidt over at det ikke er mig der skal læse alle de ansøgninger

jo der er mange arb løse... så skulle du prøve at søge job her hvor vi bor... det er stort set umuligt.... der er næsten ingen laborant stillinger... men jeg er også sygemeldt jo og jeg kan da håbe det når at vende

Anmeld

20. november 2009

Karo

malucca09 skriver:

Ja puhada sikke mange ansøgninger til sådan et specefik område

Da jeg gik på barsel, blev en vikar ansat, men da så en af min kollegare gik på barsel fik vikaren hendes stilling, og da de så søgte ny til min plads kom der 157 ansøgninger. (receptionist) og det var kun for en periode der hed 1. okt. til 1. marts.

Det er ski vildt, at krisen er så voldsom.

Men det er da godt nok snart du går af. Glæder du dig?

Jeg glæder mig meget til jeg går fra

Det er ikke fordi jeg har det hårdt eller problemer med graviditeten, men det er da dejligt at have en masse tid og kunne tilbringe noget mere tid med Marcus og Martin.

Anmeld

20. november 2009

Klumpe-dumpe

Karo skriver:

Jeg glæder mig meget til jeg går fra

Det er ikke fordi jeg har det hårdt eller problemer med graviditeten, men det er da dejligt at have en masse tid og kunne tilbringe noget mere tid med Marcus og Martin.

Ja det kan jeg godt forstå. Lige nyde den sidst tid, inden der bliver natteroderi igen... -For lillesøster er nok ikke lige så dygtig som Marcus til at starte med, at hun selv kravle ind til sin seng.

Synes bare tiden går så huritg, tænk alle du allerede er lige knap 24 uger henne

Anmeld

20. november 2009

Vinker

Så skulle der i hvert fald være en chance for at de fandt en der kunne passe dit arbejde mens du er på barsel

Jeg tør slet ikke tænke på hvor mange der egentlig går ledigt for tiden.... Ja jeg står selv som arbejdsløs her pr 1/12 på trods af jeg har søgt en masse her de sidste 4 mdr 

Kan godt forstå du glæder dig til at gå af på barsel....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.