Så er det ved at være tid..lige et spørgsmål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.106 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. november 2009

Anonym trådstarter

Hej med jer.. nu er min sidste mens startet inden vi skal igang.. er der nogen af jer som ved hvor mange dage det nu er man skal tælle fra første mens dag når man er inde i ægløsnings perioden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

Joanna

Det er meget individuelt... man anbefaler et almindeligt aktivt samliv, når man ønsker sig graviditet. Prøv bare at gøre, som I plejer... forudsat at I normalt er sammen 2-3 gange om ugen. Da sædceller kan holde sig levende nogle døgn inde i underlivet, så giver det optimale chancer for at blive gravid. Det er bedre end at tælle dage og regne ud og planlægge samværet. 

God fornøjelse!

Anmeld

20. november 2009

moller84

Ja det kan svinge lidt fra person til person.. men normalen hedder 14 dage fra første menstruationsdag mener jeg - dvs lige midt imellem to menstruationer (hvis man har cyklus på 28 dage) ellers ved jeg du nemt kan finde lidt om det på nettet. Søgte selv på emnet da vi skulle til og igang.

Held og lykke

Anmeld

20. november 2009

moller84

Læste lige kort noget om det, hvor der står at man hvis man har en cyklus på 28 dage, er det normalt lettest fra 12-19 dag efter sidste menstruation.. Men synes nogen gange der står lidt forskelligt, så hva med bare at gi den lidt ekstra gas i sovevær. for at være helt sikker *s*

Anmeld

20. november 2009

Anonym trådstarter

tak for jeres svar

Anmeld

20. november 2009

Hejsa!

Prøv den  her æggeløsnings begerner..Den brugte vi!!

http://www.babyornot.dk/menupage.php/uid/326

Stine 16+2

Anmeld

20. november 2009

Anonym trådstarter

Tilmeldt skriver:

Hejsa!

Prøv den  her æggeløsnings begerner..Den brugte vi!!

http://www.babyornot.dk/menupage.php/uid/326

Stine 16+2

tusind tak det vil jeg da lige lurer på

Anmeld

20. november 2009

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Hej med jer.. nu er min sidste mens startet inden vi skal igang.. er der nogen af jer som ved hvor mange dage det nu er man skal tælle fra første mens dag når man er inde i ægløsnings perioden?

ca. 14 dage men det er helt individuelt...

Anmeld

20. november 2009

guggle

Jeg troede også det var midt imellem to mens. Men jeg testede og fandt ud af at min ligger helt i slutningen....

Anmeld

20. november 2009

Anonym trådstarter

Jeg troede også det var midt imellem to mens. Men jeg testede og fandt ud af at min ligger helt i slutningen....

Ok jeg må prøve at teste så  er din cyklus så alm. altså med 28 dage eller hvordan?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.