Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så nærmer julen sig og jeg har brug for alle jeres lækre opskrifter til julens konfekt, så jeg kan få lidt variation i forhold til det jeg plejer at lave.
Alt kan bruges - også gerne indenfor den fedtfattige/sukkerfrie genre, da jeg bl.a. har en mor med sukkersyge, så vil gerne tage lidt hensyn hér
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg lavede lidt marcipan igår. det var bare små kugler dybbet i mørk chokolade. resten af chokoladen blandede jeg med cornflakes, nødder og rosiner lidt guf i en fart.
jeg kan rigtig godt lide tørrede abrikoser (de mørke) med en lille klump marcipan i "revnen" og dyppet i hvid chokolade! det smager fantastisk!kandiserede ingefær dyppet i mørk chokolade også blandt top 10.
nu ved jeg jo ikke hvad du plejer at lave, men cornflakes med chokolade er jo også godt og dejlig nemt.
//Natascia
Mmmm...konfekt!
Herhjemme er vores yndlings, chokoknas/mûsli med chokolade (ligesom cornflakes-toppe) og ellers bare de alm. nougat/marcipan/chokoladekugler
Mmm her hjemme er det svigermor's bailys kugler der er de bedste..
Hun ligger noget macipan i blød i noget bailys, og efter et par timer triller hun dem til kugler og dypper dem i chokolade.. Mums det er godt..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128