Konfekt.. juhuu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.237 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. november 2009

Jordbærpigen

Ja så nærmer julen sig og jeg har brug for alle jeres lækre opskrifter til julens konfekt, så jeg kan få lidt variation i forhold til det jeg plejer at lave.

Alt kan bruges - også gerne indenfor den fedtfattige/sukkerfrie genre, da jeg bl.a. har en mor med sukkersyge, så vil gerne tage lidt hensyn hér

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

Dictes mor

mmm konfekt, det skal jeg vist lave her i weekenden! Men jeg har ikke nogen bestemte opskrifter, jeg laver kun marcipan, nougat og smeltet chokoladeblandinger i forskellige sjove former.

Anmeld

20. november 2009

Lone Jakobsen

jeg lavede lidt marcipan igår. det var bare små kugler dybbet i mørk chokolade. resten af chokoladen blandede jeg med cornflakes, nødder og rosiner  lidt guf i en fart.

Anmeld

20. november 2009

tascia

jeg kan rigtig godt lide tørrede abrikoser (de mørke) med en lille klump marcipan i "revnen" og dyppet i hvid chokolade! det smager fantastisk!
kandiserede ingefær dyppet i mørk chokolade også blandt top 10.

nu ved jeg jo ikke hvad du plejer at lave, men cornflakes med chokolade er jo også godt og dejlig nemt.

//Natascia

Anmeld

4. december 2009

Maddox

Mmmm...konfekt!

Herhjemme er vores yndlings, chokoknas/mûsli med chokolade (ligesom cornflakes-toppe) og ellers bare de alm. nougat/marcipan/chokoladekugler

Anmeld

4. december 2009

Bom

Mmm her hjemme er det svigermor's bailys kugler der er de bedste..

Hun ligger noget macipan i blød i noget bailys, og efter et par timer triller hun dem til kugler og dypper dem i chokolade.. Mums det er godt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.