Kan ikke lade være med at spekulere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. november 2009

1977

Profilbillede for 1977

Puha hvor har jeg det bare mærkeligt. Det er desværre lidt udefinerbart, men jeg føler mig SÅ tung i underlivet, og mine mavemuskler går i krampe når jeg hoster eller nyser Har hovedpine lige fra jeg åbner øjnene om morgenen. Føler mig bare så utilpas, uden at kunne sige helt præcis hvordan - det gør at jeg ikke kan lade være med at spekulere om der er noget noget galt med mig eller spiren. Andre nygravide der har det lige sådan?

Jeg mindes ikke jeg havde det sådan første gang (eller de gange jeg har aboteret). Så nu er jeg i tvivl om jeg skal ringe til lægen i morgen eller bare tage mig sammen til den tid jeg alligevel har fredag i næste uge? Hvad ville i gøre?

Jeanne 7+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

mariamiss6

Altså jeg er jo sådan en stædig type, som aaaaalrig gider gå til lægen, så jeg havde taget den tid du har i forvejen, og brugt den på at stille spørgsmål til hvad det kan være....

Jeg kan godt se du ikke er så langt henne, men det kan jo godt være plukkeveer. Det havde jeg i begge mine graviditeter, og meget tidligt endda...

MEn på den anden side, måske skulle du så lige aflevere en urinprøve hos lægen, for som gravid er du ret udsat for at få blærebetændelse, og symptomerne under graviditet er tit lidt anderledes end ellers, så det er ikke altid du kan mærke det. MEN en blærebetændelse kan godt fremprovokere noget plukve halløjsa....

Anmeld

20. november 2009

Dictes mor

Jeg havde det lige sådan i starten, med jag i underlivet, og især hvis jeg nyste eller hostede, og jeg havde mere hovedpine end kvalme. Og der har ikke været noget galt. Min læge sagde, at smerterne i underlivet var ligamentsmerter, de er der stadig, når jeg nyser. Men hovedpinen ved mig var spændingshovedpiner, som gik over i migræner. Jeg ved jo ikke, hvad det er ved dig, eller om det overhovedet er det sammen, hvis jeg var dig, ville jeg ringe til lægen og spørge, om ham synes, at det er nødvendigt at komme ind, eller om han/hun mener, at du skal vente til fredag, det ville jeg gøre. Better to be safe then sorry.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.