Æv... det blev ikke denne gang.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. november 2009

Joanna

Jeg har ikke fået mens endnu, men jeg ved, at jeg ikke er gravid, fordi min morgentempratur er faldet igen efter ægløsning. ÆV.

Jeg ved godt, at det ville være heldigere end heldig at blive gravid inden jul, når det nu kun var første oktober, vi holdt op med prævention. 

Alligevel - æv. og endnu mere æv, at flere i vores familie ved at vi ønsker os et barn... hvis nu det ikke kommer. 

*mangler en nervøs bider-negle-smiley.*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

Sujan

Æv Æv Æv. Håber det lykkes næste gang

Anmeld

19. november 2009

Trolde_mor

Kan godt forstå dig Joanna...

Skal selv teste imorgen, men tror heller ikke der er noget.

Men hvor kunne det bare være en fantastisk julegave (den eneste vi virkelig ønsker os herhjemme )

Men der er en chance endnu - så lad os krydse alt der krydses kan... næste gang.....

Anmeld

19. november 2009

Joanna

Tak for de søde svar... 

Og ja... næste gang. Jeg fortsætter med de gode takter og håber så på en solid ægløsning inden alt for længe - jeg har jo den der underlige cyklus hvor jeg kan være heldig, at det allerede er om en måned - og uheldig at der går et helt kvartal. Måske derfor en forspildt chance føles ekstra ærgerlig... for det kan vare længe inden den næste kommer. Men - vi håber og det er jo det eneste vi kan.

Jeg vil prøve ikke at tænke for meget på det i ventetiden - og løsningen for mig er at teste på alle de fronter jeg kan. Så jeg måler morgentempratur og bruger ÆL-strips. På den måde - har jeg fundet ud af - bruger jeg faktisk MINDRE krudt på det, fordi jeg så ikke går og mærker efter "symptomer", jeg kan jo sort på hvidt registrere hvad der sker i min krop.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.