En flyvende grønært :S og ørelæge.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. november 2009

Klumpe-dumpe

*Fnis*

Igår da jeg gik i seng var Malucca vågen, så hun fik lige en natbajser... Da jeg så puttede i hende i hendes seng igen, kunne jeg høre på hendes vejrtrækning at hun skulle til at kaste op.

Da jeg så lige får rejst mig fra min seng kom der en ordenlig skylle først ud af munden, og så derefter kom der en ærte ud gennem næsen, den fløj ned i den anden ende af sengen.

Da den så kom ud, ja så kom der ca. 10L mælk ud gennem næsen.

I dag skulle M, så til tjek ved ørelægen efter hendes møb. Desværre havde hun væske i begge øre, men der skulle pt. ikke gøres noget, da hun høre efter hvad mor siger

Så hun skal derind igen den 7 jan. men fik en åben akut-tid hvis hun får avs eller feber.

-Og ja så fik jeg altså lige lægen til at tjekke hende i næsen, for at være sikke på der ikke sad ærter eller guldrødder fast derinde.

/T. : )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

Jules

malucca09 skriver:

*Fnis*

Igår da jeg gik i seng var Malucca vågen, så hun fik lige en natbajser... Da jeg så puttede i hende i hendes seng igen, kunne jeg høre på hendes vejrtrækning at hun skulle til at kaste op.

Da jeg så lige får rejst mig fra min seng kom der en ordenlig skylle først ud af munden, og så derefter kom der en ærte ud gennem næsen, den fløj ned i den anden ende af sengen.

Da den så kom ud, ja så kom der ca. 10L mælk ud gennem næsen.

I dag skulle M, så til tjek ved ørelægen efter hendes møb. Desværre havde hun væske i begge øre, men der skulle pt. ikke gøres noget, da hun høre efter hvad mor siger

Så hun skal derind igen den 7 jan. men fik en åben akut-tid hvis hun får avs eller feber.

-Og ja så fik jeg altså lige lægen til at tjekke hende i næsen, for at være sikke på der ikke sad ærter eller guldrødder fast derinde.

/T. : )

Ih altså da.... Sikke noget med flyvende mad ud af næsen....

Godt der ikke sad noget fast deroppe

Anmeld

19. november 2009

Vingummien

Lidt morsomt det med ærten hehe

Anmeld

19. november 2009

msax

lidt vildt at så lille fin en dame render rundt med ærter i næsen. Men tror da pokker hun ikke kan sove sådan en deroppe.

Anmeld

19. november 2009

Klumpe-dumpe

msax skriver:

lidt vildt at så lille fin en dame render rundt med ærter i næsen. Men tror da pokker hun ikke kan sove sådan en deroppe.

Dem kom nede fra maven. (når Malucca kaster op, kommer 90% af det igennem næsen)

Jeg synes det var lidt sjovt at hun sådan skød den ene ærte ud.... og så gik der vel 20-30 sek. før mælken kom. Ligesom det var en prop.

Anmeld

19. november 2009

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

Lidt morsomt det med ærten hehe

Ja det var faktisk lidt morsomt.... men tænkte lige i øjeblikket, hvaaad f****** var det der kommer flyvende der (godt det ikke var frikedeller

Anmeld

19. november 2009

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Ih altså da.... Sikke noget med flyvende mad ud af næsen....

Godt der ikke sad noget fast deroppe

Ja tænk hvis hun havde en grønsagesmix deroppe

Anmeld

19. november 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Ja det var faktisk lidt morsomt.... men tænkte lige i øjeblikket, hvaaad f****** var det der kommer flyvende der (godt det ikke var frikedeller

Haha ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.