Sygdom og godter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

962 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. november 2009

Vingummien

Ja så har kæresten været oppe at slås med et svin(influenza) så han er bare rigtig sølle og træls at høre på hehe Så nu må min vaccine stå sin prøve
Emil er også syg har næsten ikke spist noget hele dagen, men vil heldigvis gerne drikke noget vand, vi har så snydt lidt og lavet rød saft til ham for det glider nemmere ned end vand når han er syg. Da han kom i seng var hans temperatur på 39 og han var rigtig ked af det men sov heldigvis hurtigt, så nu er det bare os der skal rende for lige at tjekke ham en gang imellem for at være sikker på han ikke får det dårlige, han fik så panodil inden han kom i seng så det skulle gerne dæmpe feberen lidt.

For lige at få alt det sygdom og det knuste moder hjerte lidt på afveje gik jeg lige i krig med lidt godter da knægten var faldet i søvn, kan godt være lidt svineri da jeg skal lave 2 slags da kæresten er til lys chokolade og jeg er til mørk chokolade grunden til der er mørk chokolade på alle dadlerne er ikke fordi jeg er grådig men kæresten kan ikke lide dadler og så skal min bedste have nogle hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

Barbamama

årh det ser ellers godt ud!!!

Ja så håber jeg vaccinen virker!!! Det er da træls. Der var en af mine veninder der skrev på facebook i dag: Jeg er træt af at høre om den influenza, sp lad dog den stakkels gris være!!! Jeg var flad af grin!!!

Anmeld

19. november 2009

Vingummien

michella80 skriver:

årh det ser ellers godt ud!!!

Ja så håber jeg vaccinen virker!!! Det er da træls. Der var en af mine veninder der skrev på facebook i dag: Jeg er træt af at høre om den influenza, sp lad dog den stakkels gris være!!! Jeg var flad af grin!!!

Hehe

Anmeld

19. november 2009

Lone Jakobsen

he he... det lyder næsten som min dag

jeg har 4 børn og i hvertfald de 3 er smittet. jeg troede lige jeg ku smutte ned og handle lidt mens de 2 store var alene hjemme.... men desværre var min ene søn virkelig syg så jeg turde ikke forlade ham. men børnene var trætte, og især en af de ældste ville ikke spise... så for at lokke dem lidt tog min datter og jeg en halv rulle marcipan, trillede det til kugler og dyppede dem i chokolade

Anmeld

19. november 2009

Vingummien

nutche skriver:

he he... det lyder næsten som min dag

jeg har 4 børn og i hvertfald de 3 er smittet. jeg troede lige jeg ku smutte ned og handle lidt mens de 2 store var alene hjemme.... men desværre var min ene søn virkelig syg så jeg turde ikke forlade ham. men børnene var trætte, og især en af de ældste ville ikke spise... så for at lokke dem lidt tog min datter og jeg en halv rulle marcipan, trillede det til kugler og dyppede dem i chokolade

Hehe ja det er jo næsten den samme dag vi har haft håber vi får en bedre i morgen

Anmeld

19. november 2009

Lone Jakobsen

suanne85 skriver:

Hehe ja det er jo næsten den samme dag vi har haft håber vi får en bedre i morgen

ja det håber jeg nu også. min ældste søn har det heldigvis lidt bedre...til gengæld er den mellemste nu den der har det værst.

min bonus søn kommer imorgen. hans mor turde godt sende ham her hjem fordi han alligevel ligger med noget der minder om influenza

Anmeld

19. november 2009

Vingummien

nutche skriver:

ja det håber jeg nu også. min ældste søn har det heldigvis lidt bedre...til gengæld er den mellemste nu den der har det værst.

min bonus søn kommer imorgen. hans mor turde godt sende ham her hjem fordi han alligevel ligger med noget der minder om influenza

Bonus datteren kommer så ikke her da moren ikke vil have det inden for deres døre

Anmeld

19. november 2009

Lone Jakobsen

suanne85 skriver:

Bonus datteren kommer så ikke her da moren ikke vil have det inden for deres døre

det kan jeg nu godt forstå.

vi sku ha holdt min bonus søns fødselsdag....men det har vi så måtte aflyse.

Anmeld

19. november 2009

Vingummien

nutche skriver:

det kan jeg nu godt forstå.

vi sku ha holdt min bonus søns fødselsdag....men det har vi så måtte aflyse.

Ja man skulle nødig smitte flere end højst nødvendigt. Så må i holde en anden gang. Eller holde sygdoms fest i stedet

Anmeld

19. november 2009

Lone Jakobsen

suanne85 skriver:

Ja man skulle nødig smitte flere end højst nødvendigt. Så må i holde en anden gang. Eller holde sygdoms fest i stedet

ja vi har snakket om at slå den sammen med min og min mellemste søns engang i slutningen af december.

synes forresten det er flot at du kan nøjes med at gi din søn lidt rød saftevand. jeg har gjort alt for at friste mine børn til at spise lidt, så det har været alt fra melon og druer til saltstænger og saftevands is

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.