Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så har kæresten været oppe at slås med et svin(influenza) så han er bare rigtig sølle og træls at høre på hehe Så nu må min vaccine stå sin prøve Emil er også syg har næsten ikke spist noget hele dagen, men vil heldigvis gerne drikke noget vand, vi har så snydt lidt og lavet rød saft til ham for det glider nemmere ned end vand når han er syg. Da han kom i seng var hans temperatur på 39 og han var rigtig ked af det men sov heldigvis hurtigt, så nu er det bare os der skal rende for lige at tjekke ham en gang imellem for at være sikker på han ikke får det dårlige, han fik så panodil inden han kom i seng så det skulle gerne dæmpe feberen lidt.
For lige at få alt det sygdom og det knuste moder hjerte lidt på afveje gik jeg lige i krig med lidt godter da knægten var faldet i søvn, kan godt være lidt svineri da jeg skal lave 2 slags da kæresten er til lys chokolade og jeg er til mørk chokolade grunden til der er mørk chokolade på alle dadlerne er ikke fordi jeg er grådig men kæresten kan ikke lide dadler og så skal min bedste have nogle hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg er heller ikke til dadler, så kan godt følge din kæreste. Til gengæld er jeg helt vild med mørk chokolade så den vil jeg meget hellere have for sig selv...
msax skriver: jeg er heller ikke til dadler, så kan godt følge din kæreste. Til gengæld er jeg helt vild med mørk chokolade så den vil jeg meget hellere have for sig selv...
godt nok ikke mange der kan lide dadler hehe
Mmmmm det ser godt nok lækkert ud Susanne - Sender du nogle smagsprøver til Esbjerg
Skønt billede af Emil-drengen. Han er bare en charmetrold
Æv æv med alt den sygdom. Synes der er været rigeligt af den slags hos jer også Håber dine drenge snart er friske igen!
Vinker skriver: Mmmmm det ser godt nok lækkert ud Susanne - Sender du nogle smagsprøver til Esbjerg Skønt billede af Emil-drengen. Han er bare en charmetrold Æv æv med alt den sygdom. Synes der er været rigeligt af den slags hos jer også Håber dine drenge snart er friske igen!
Så tror jeg de bliver mast inden de når frem
Ja nu syntes jeg i hvert fald at det godt må stoppe, han er ikke frisk endnu, han har stadig feber og helt bleg med rander under øjnene, men han leger alligvel så det er dejligt nok, men han vil ikke have mad kun drikkelse.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128