I biffen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. november 2009

stine_olesen

Ej blev lige nød til at dele min glæde For første gang nogen sinde skal mig og kæresten i biografen bare os to, det bliver hyggeligt tror jeg glæder mig.

Især også fordi vi skal se new moon, fik set twilight for leden dag og nu må jeg bare have alle bøgerne, den fangede mig totalt, en ung ubetinget kærlighed mellem en vampyr og et menneske den er bare for skøn filmen så har store forhåbninger til filmen

Hav en god aften alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

FrkC

stine_olesen skriver:

Ej blev lige nød til at dele min glæde For første gang nogen sinde skal mig og kæresten i biografen bare os to, det bliver hyggeligt tror jeg glæder mig.

Især også fordi vi skal se new moon, fik set twilight for leden dag og nu må jeg bare have alle bøgerne, den fangede mig totalt, en ung ubetinget kærlighed mellem en vampyr og et menneske den er bare for skøn filmen så har store forhåbninger til filmen

Hav en god aften alle

Jeg ska oss ud og se den med en veninde Min veninde har ik set eteren så vi tager dem begge to i rap  Den første starter kl. 22:00.. Godt vi har fri i morgen..

Men ja, en fantastisk film som absolut godt kan klare et gensyn selv om jeg så den igår

Anmeld

20. november 2009

stine_olesen

Ja bestemt tror jeg har set den første 3 gange i den her uge den fanger virkelig Så bliver perfekt og se den anden i aften

Anmeld

20. november 2009

FrkC

Den er helt fantastisk sys jeg  Glæd dig..  

Anmeld

21. november 2009

stine_olesen

super film har lige købt twilight som bog nu må de bare læses

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.