Nintendo Wii....hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. november 2009

Mumto3

Min mand har snart i årevis ævlet løs om at han gerne vil have en Nintendo, og jeg vil bare ikke have den inden for mine døre. Men så var det jeg kom til at tænke på at han måske alligevel skulle have en i julegave af mig. Men jeg har lige et par spørgsmål

Hvor meget plads skal man have for at kunne bruge den? (manden vil gerne spille tennis osv.) Vi har en fjernsyns-stue som er ca 12kvm. Der står en sofa og et fjernsyn derinde. Kan Nitendo Wii stå der?

Hvor gamle skal børn være, før de kan være med? Vores drenge er 3 og 5 år. Jeg synes det er alt for små til at begynde at spille computerspil, men hvad er jeres erfaring?

Hvad koster sådan en dims??? Der kommer jo masser af tilbudskataloger ind af døren, men jeg aner ikke hvornår jeg ser et godt tilbud, fordi jeg ved ikke ved hvad de plejer at koste

Er der eller noget jeg bør vide? eller I har lyst til at fortælle?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

Tvilling

Hej. Angående pladsen der skal bruges vil jeg ikke gøre mig klog. Men min niece og nevø på 2 1/2 og 5 år bruger en nintendo flittigt. Men det er dog ham på 5 år der har mest gavn af den, men det er noget med det ikke må være uden opsyn. Bilka har i sidste uge haft den på knald bud ved jeg.

Det var hvad jeg vidste om dette emne.

K Tvilling

Anmeld

19. november 2009

LinLin

Den del af stuen vi bruger til wii er ca 12 m2. Hvis I kan skubbe sofabord til side er der plads :-) Vi har ca 2 meter fra sofa til tv. Det er ikke alle spil man skal stå op og have god armplads - til de spil der følger med skal man dog.

Min søn er 3 år og synes det er sjovt at stå på det wii board jeg har - men han kan slet ikke finde ud af at styre det!

Tror den koster omkring 1700 kr nu. Nye spil omkring 300, men der er mange på tilbud! en god side er www.coolshop.dk

Anmeld

19. november 2009

4xGreve

Mumto3 skriver:

Min mand har snart i årevis ævlet løs om at han gerne vil have en Nintendo, og jeg vil bare ikke have den inden for mine døre. Men så var det jeg kom til at tænke på at han måske alligevel skulle have en i julegave af mig. Men jeg har lige et par spørgsmål

Hvor meget plads skal man have for at kunne bruge den? (manden vil gerne spille tennis osv.) Vi har en fjernsyns-stue som er ca 12kvm. Der står en sofa og et fjernsyn derinde. Kan Nitendo Wii stå der?

Hvor gamle skal børn være, før de kan være med? Vores drenge er 3 og 5 år. Jeg synes det er alt for små til at begynde at spille computerspil, men hvad er jeres erfaring?

Hvad koster sådan en dims??? Der kommer jo masser af tilbudskataloger ind af døren, men jeg aner ikke hvornår jeg ser et godt tilbud, fordi jeg ved ikke ved hvad de plejer at koste

Er der eller noget jeg bør vide? eller I har lyst til at fortælle?

altså det er jo et godt aktivt spil for hele familien og man kan få mange forskellige slags spil til en wii, syntes ikke at den på nogen måder kna skade et barn men nok nærmer gavne da det kan give dem en masse sund og sjov motion...

Her hjemme har vi ikke særlig meget plads og kan nemt have gode gavn af den...

Havde lidt samme holdning som dig men ihh hvor er jeg dog blevet glad for den, og hold da op hvor kan man hygge sig sammen...

og når den ikke er på tilbud koster den ca. 1500 kr uden spil men i skal evt. købe en ekstre kontroler med det samme, det gør at det er lidt sjover at være to...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.