Så blev influenzavaccinen aflyst for 2. gang :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
1 svar
0 synes godt om
19. november 2009

Henri84

Elias skulle have haft sin Influenza A vaccine i mandags... Men der blev det aflyst fordi lægen var blevet syg, og vi fik derfor tid i dag i stedet!
Da vi så kommer derned i dag er de løbet tør for vacciner, så heller ingen vaccine til ham i dag Han fik så MFR i stedet...
Det var første besøg hos vores nye læge, og da hun først så ham beklagede hun også mange gange og sagde de havde sørget for at gemme en til ham hvis de havde vidst det var så slemt med ham...
Nu venter vi på en opringning om hvornår han kan blive vaccineret, de kunne desværre slet ikke sige om der ville være tal om dage eller uger...
Jeg er bare SÅ bange for han når at blive smittet inden han bliver vaccineret
Nogle hvis børn har fået vaccinen, og evt. vil fortælle hvilke bivirkninger børnene fik af den?
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

cille22

Min søn har fået den, han virker ikke til at være påvirket, han har ihvertfald ikke reageret, som han ellers plejer at gør på alle andre, så tror ikke dosisen er så stor.

Jeg blev meget overrasket over at han ikke reagerede som han plejer. Håber da at han snart få den, så du ikke skal gå og vente mere.

Hilsen cecilie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.