Er helt færdig!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2009

Barbamama

idamaria83 skriver:

Hallo - måske er det derfor jeg er så pokkers muggen, træt og gnaven i øjeblikket - har ikke energi til noget som helst....ungerne, oprydning, vasketøj, madlavning, indkøb, sex....you name it...jeg orker intet!! Skulle faktisk lige til at lave et indlæg om mit slatne jeg....men tror da vist ikke det er nødvendigt...jeg må en tur på los apotekos imorgen efter et skud vitaminer!!

TAK for øjenåbneren til den blinde!!

/Ida

ha ha ha. Ja nogle gange kan man ikke lige få øje på det. Jeg ved det bare fordi jeg bliver SÅ ugidelig hvert år!!!! SÅ forfærdeligt altså!!! Jeg gider virkelig bare heller intet. Min kæreste har også taget initiativ til lidt hygge hygge et par gange og jeg er bare sådan....Ej.... Lidt synd for manden men energien er der bare slet ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

Barbamama

Tjuhl skriver:

jeg har altid sagt at jeg kommer til at dø om vinteren men faktisk er jeg kommet til at holde rigtig meget af efteråret og vinteren siden vi flyttede ud i skoven, der er ligesom altid noget at glæde sig over og til herude, men i københavn havde jeg lyst til at hænge mig selv så snart det blev vinter. dog! er jeg et meget positivt menneske, så egentlig har jeg aldrig haft rigtige problemer med at komme igennem det mørke halvår, hvorimod min ene søster fast får lykkepiller fra oktober af og henover vinteren. Søren får d-vitamin, han blir helt gusten og slatten når vi når januar, så har han brugt sine solreserver

nu glæder jeg mig bare til at fejre vintersolhverv om 31 dage - så blir dagene længere igen - og det er der jo ikke så længe til

Hvor dejligt du lige skrev det. SÅ ser tingene jo lige lidt lysere ud

Anmeld

19. november 2009

Ida.

michella80 skriver:

ha ha ha. Ja nogle gange kan man ikke lige få øje på det. Jeg ved det bare fordi jeg bliver SÅ ugidelig hvert år!!!! SÅ forfærdeligt altså!!! Jeg gider virkelig bare heller intet. Min kæreste har også taget initiativ til lidt hygge hygge et par gange og jeg er bare sådan....Ej.... Lidt synd for manden men energien er der bare slet ikke.

I know....min mand ser også mere og mere trist ud...men oooorker bare ikke alt det besvær kan være han ligefrem vil sponsorere mine vitaminpiller!!?

Anmeld

19. november 2009

Bondepigen

Uuuha ja, det kender jeg alt for godt. Hvert år i den mørke tid. I år har jeg for en måneds tid fået konstateret D- vitamin mangel, så jeg er TRÆT. Jeg falder ofte i søvn ved computer lige midt i et svar til en af jer... Er bare glad for jeg ikke er kommet til at trykke send endnu, for det er tit sket at jeg har trykket på alle mulige knapper imens jeg har sovet, så hvem ved hvad jeg kunne finde på at skrive..

Anmeld

20. november 2009

Vingummien

michella80 skriver:

Jeg er SÅ træt i øjeblikket. Det kommer hvert år når det begynder at blive mørkt. Det dræner bare al min energi at jeg ikke ser solen. Det er mørkt hele dagen og jeg kunne bare sove sove sove.... Jeg orker ingenting!!!! Vi plejer at lave madplan hver uge og spiser mange forskellige ting. Jeg orker det bare ikke i øjeblikket og jeg gider heller ikke lave mad. Det er så træls at være så bustet hele tiden. Er det noget I kender til? Jeg lider af "jeg vil også gå i hi-syndromet" hvert år!

kender det, jeg er bare ikke til den tid hvor der er mørkt kl 7 om morgen, så vil jeg hellere bare vende mig i sengen og sove videre. Her de sidste  par dage hvor der har været gråvejr kan jeg godt se at der ikke har været så meget oprydning bla inde i stuen hehe. Emils legetøj ligger bare over alt

Anmeld

20. november 2009

Barbamama

puha det er noget værre noget... MEN jeg fik teget min vitaminpille til morges efter jeg fik ordrer på det. Ha ha ha  Og så fik jeg jo lige en fantastisk vitamin-indsprøjtning af det dejlige vejr!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.