kan det passe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

ja kan det passe jeg allerrede har æggeløsing igen? jeg har ondt i højere side? får sådan nogle stik, begyndt igår. lillemanden er jo kun 3 uger imorgen? men jeg bløder sådan set kun lidt nu, meget lidt, kan det allrrede være øggeløsing

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

Lærke90

Elias"s mor skriver:

ja kan det passe jeg allerrede har æggeløsing igen? jeg har ondt i højere side? får sådan nogle stik, begyndt igår. lillemanden er jo kun 3 uger imorgen? men jeg bløder sådan set kun lidt nu, meget lidt, kan det allrrede være øggeløsing

Jeg har i hvert fald fået at vide at du sagtens kan blive gravid kort tid efter fødslen. Så du kan sagtens få ægløsninger allerede

Det var nemlig også noget vi snakkede med min jordemoder om igår

Anmeld

19. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

har bar aldrig ku mærke den så er lidt underligt jeg kan nu

Anmeld

19. november 2009

Ansemusen

Er der ikke noget med at man ikke kan blive gravid mens man ammer? Eller er det bare en skrøne?

Anmeld

19. november 2009

Louise mortil4

Ansemusen skriver:

Er der ikke noget med at man ikke kan blive gravid mens man ammer? Eller er det bare en skrøne?

det er en skrøne, det kan man godt

Anmeld

19. november 2009

Trolde_mor

mortil4 skriver:

det er en skrøne, det kan man godt

Menlig

'Der er faktisk dannet en tråd med det emne om at blive gravid kort efter en fødsel. Der er bl.a. en der er blevet gravid 4 uger efter...

Anmeld

19. november 2009

Lærke90

Ansemusen skriver:

Det jeg hørte igår ved jordemoderne omkring amning var at der var en tendens til at ens menstruation godt kunne udeblive længere tid end forhold til hvis du ikke ammede

Men ja det er jo ikke altid det er tilfældet  Men at man ikke kan blive gravid er bar en skrøne

Anmeld

19. november 2009

Lærke90

Elias"s mor skriver:

har bar aldrig ku mærke den så er lidt underligt jeg kan nu

Hehe ja det er det..

Har også kun mærket til min ægløsning en gang, og det var da jeg blev gravid.  

Anmeld

19. november 2009

Mira0911

Puha - der er så mange ammestue historier det er helt vildt... Før jeg blev gravid, kunne jeg ikke mærke når jeg havde ÆL...

Efter jeg har født, kan jeg mærke det tydeligt, det kan være så kraftigt at jeg ikke kan gå og tilbringer tiden på sofaen...

ÆL kan du få kort tid efter du har født... Når min ÆL er så slem, tager jeg Ipren for at mindske smerterne...

Anmeld

19. november 2009

Ni-ko-li-ne

Ansemusen skriver:

kan du sagtens....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.