Sisley skriver:
Kan sagtens følge dig - og jeg vil virkelig prøve at begrænse mig! Måske er det slet ikke aktuelt med et fint værelse fra starten...? Er bare bekymret for om vi har tid og energi til at indrette det, når vi kommer hjem fra hospitalet med den lille.
- men det kunne stadig være sjovt at se billeder :-)
Hmm:0)
Det er jo altid rart at have et rum der er dejligt at være i, så lidt hygge kan man jo sagtens lave. Men det behøver absolut ikke at stå klart med det samme, hvis du har et puslebord og opbevaring til tøj, dejlig beløsning så vil jeg sige det er fint:0) For at pynte op med bamser, klister ppå væggene osv, det er or vores forældre skyld og ikke barnet, det aner ikke om det er der eller ej. Men følelsen inde i os som mor om at det bare skal spille maks er svær at se bort fra:0)
De første 5 mdr sov Asta i en vugge, de 3 mdr inde ved mig, de sidste 2 på sit væreslse. Så kom hun i sin seng:0) Det var faktisk først da hun fyldte tre år, at hun sådan var inde på sit værelse lidt tid af gangen, men det var ti minutter, så ud igen.
Nu hvor vores dreng kommer til verdenen, bliver vuggen sat op inde i soveværelset og puslebord på badeværelset. Legetøj osv bliver inde i stuen.
Min kærestes søn og baby skal dele værelse, når den tid kommer. Så når baby skal sove i egen seng, kommer den op på fælles værelse og så er det det. For det eneste baby skal på værelset er at sove, nok ind til han bliver 3 år, så får han legeplads i stuen:0)
Og når tiden kommer omkring de 3 år, så er vi nok flyttet så han kan få sit eget værelse:0) Men nu ser vi:0)
Chirstina
Anmeld