hej tøser
ja men for a starte med starten,,
var til rutine undersøgelse for 14dg siden og der fandt lægen lidt æggehvide i min urin
men han tog tallet og det var ikke så højt så det var noget der overhovedet havde nogen betydning.
mandag tog jeg så på job, havde ikke sovet hele natten fordi jeg følte alt kørte rundt, men tog på job alligevel for det gik jo nok over.
måtte omkr. kl 10 ringe til min mor for a høre hende ad om det var normalt, havde været ude og kaste op og var ved a besvime flere gange
(ska lige siges jeg har ku gøre det samme før jeg blev gravid det med a besvime)
hun sagde jeg sku ringe til lægen, og jeg fik så fat i sekretæren, der så på mine tal og mente ''måske'' det ku være for højt blodtryk, men lægen ville ringe til mig.
han ringede så til mig og sagde a jeg bestemt ikke måtte være på job når jeg havde det sån, og hvis jeg ikke havde det bedre sku jeg ringe dagen efter.
dagen efter ringede jeg men fik a vide jeg sku ringe igår morges og tale med lægen mellem 8 og 9. nå men fik så fat i ham og jeg fik en hurtig tid til samme eftermiddag, det viser sig så at mine æggehvidetal er begyndt at stige,.
det skal lige siges at guldklumpens hjerte lød rigtig flot og den har moset rundt inde i maven næsten mere end den plejer, efter jeg fik det dårligt
han har nu sygemeldt mig i 14dg. og jeg ska så til kontrol om 14 dg, og imellem der ska jeg til jordmoder til 2.besøg
vi har lavet den aftale at vi ikke bruger salt herhjemme mere eller rettere a jeg ikke gør og alt det der har meget saltindhold holder jeg mig fra.
er der nogen der har prøvet det samme eller noget der ligner, og bekymre jeg mig for meget?
har sukker også noget med det a gøre ligesom salt?
ja det blev lidt a en smøre men havde brug for at komme ud med det, jeg er førstegangs fødende og er virkelig meget bekymret for det hele.
kram natascha 27+3
Anmeld