venepumpe øvelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.391 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. november 2009

Tdittmann

hej alle i dejlige piger på baby.dk

Kunne godt tænke mig at vide om I laver venepumpeøvelser her i graviditeten og hvor ofte.

Samtidig kunne jeg også godt tænke mig at vide om knibeøvelser er noget I er ret gode til!

årsagen er at jeg har været ved min jdm. og hun mener at man skal lave disse øvelser hver dag. Synes ikke rigtig at jeg har det store overskud/tid til at nå det hver dag. Jeg har også 2 børn på 5 & knap 7 år at tage mig af og så er der jo også alle de der almindelige huslige opgaver som vasketøj, aftensmad osv.

Tanja 15+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

Valle81

Hejsa:0)

Lav dem om aftenen, når du er gået i seng:0)

Læg en pude under dine ben og lig på ryggen og lav venepumpe øvelser:0) Og imens eller før eller efter så lav lidt knibeøvleser:0)

En gang om dagen er bedre end ingen:0) Er heller ikke selv god til det:0(

Anmeld

19. november 2009

Ni-ko-li-ne

ja jeg ville sige som Valle81... lav venepumpe øvelserne når du er i sengen.... og knibeøvelserne kan man stort set lave over alt... det er mest en vane sag....

Anmeld

19. november 2009

Sisley

Hej alle

Mit mål er at lave venepumpeøvelser+lidt mave/bækken øvelser 3 gange om ugen - det tager ca. 20 min. og jeg ser TV imens :-) Knibeøvelser laver jeg dagligt på alle mulige mærkelig tidspunkter!

Jeg fik bogen "Graviditet, fødsel og den nye familie" hos lægen hvor der er nogle gode øvelser fra side 67.

Sisley
15+4

Anmeld

19. november 2009

Winnie

Tdittmann skriver:

hej alle i dejlige piger på baby.dk

Kunne godt tænke mig at vide om I laver venepumpeøvelser her i graviditeten og hvor ofte.

Samtidig kunne jeg også godt tænke mig at vide om knibeøvelser er noget I er ret gode til!

årsagen er at jeg har været ved min jdm. og hun mener at man skal lave disse øvelser hver dag. Synes ikke rigtig at jeg har det store overskud/tid til at nå det hver dag. Jeg har også 2 børn på 5 & knap 7 år at tage mig af og så er der jo også alle de der almindelige huslige opgaver som vasketøj, aftensmad osv.

Tanja 15+1

Hej Tanja,

Hvis du har problemer med uro og/eller læg kramper vil jeg foreslå dig at tage et tilskud af magnesium, det modvirker og jeg er så glad for det

Stærkere bækkenbund kender jeg ingen genvej til så der må du træne

Anmeld

19. november 2009

Mira0911

Nøj, det var jeg bare rigtig dårlig til at få gjort da jeg var gravid...

Anmeld

19. november 2009

Tdittmann

Tak for alle de gode forslag og svar - må prøve at tage mig mere sammen og tænke mere over at få det gjort

Det der med at lave venepumpeøvelser når man er gået i seng tror jeg prøve at huske

Håber I alle har det godt og nyder graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.