Mødrehjælpen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

992 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. november 2009

clss

Hej ville lige forhøre mig om hvormange der har hørt om mødrehjælpen og eventuelt købt eller doneret tøj eller lign til deres genbrugsbutikker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

Cris

Jeg kender den godt og har købt flere par bukser og nogle bøger i deres butik. Jeg har også doneret noget tøj til dem.

Anmeld

19. november 2009

Valle81

Jeg kender også til dem.

Her doneret tøj til dem, men aldrig handlet i deres butik. Hvorfor ved jeg egentlig ikke:0)

Anmeld

19. november 2009

dorthemus

Jeg kender flere butikker og kommer også til at handle der...kan godt lide tanken om genbrug

Anmeld

19. november 2009

Vingummien

Vi har en her i Randers og har da købt forskelligt tøj der bla flyverdragt. Er super hyggeligt sted, de har også legetøj, auto stole osv, tremme senge hvis man er heldige.

Den der err her i Randers er også til hvis man f.eks er nede i byen og ungen skal have en ny blev eller ammes så kan man lige gå derinde og skifte og give mad, de har også gratis bleer hvis man bruger de mærker de har.

Anmeld

19. november 2009

frk andreasen

Hej ville lige forhøre mig om hvormange der har hørt om mødrehjælpen og eventuelt købt eller doneret tøj eller lign til deres genbrugsbutikker?

jeg køber jævnligt tøj i mødrehjælpen. det er så pænt og nyvasket det tøj de sælger og billgt der er en i viborg

knus tanja 22+4

Anmeld

19. november 2009

Lone Jakobsen

jamen har brugt dem rigtigt meget. har både afleveret tøj ved dem og købt tøj og legetøj der.

den de har i Horsens giver også gode råd, de kan skaffe hjælp hvis man fx. har brug for en sagsbehandler.

Anmeld

19. november 2009

SHERO

Jeg har købt lidt i deres genbrugs i Århus, men synes den er lidt dyr... Min mor har købt en hel masse til mig i den der ligger i viborg den er noget billigere... Har planer om at donere tøjet når han engang vokser ud af det... Men har nu mere brugt alm. genbrugsforretninger, der er priserne noget lavere...

Anmeld

19. november 2009

Jules

Jeg har brugt den i Randers Den kan varmt anbefales.... Søde mennesker der arbejder der Og en masse fine ting til gode penge!

Anmeld

19. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål... Men jo, jeg har da brugt genbrugstøj og jeg kender også mødrehjælpen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.