Har prøvet det her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. november 2009

mariamiss6

ja har i prøvet det her på jeres facebook?

As if Facebook weren't entertaining enough... 1) Scroll to the bottom of your Facebook page. 2) On the bottom left corner, click English: US. 3) When the language selection appears, click English: Pirate. 4) watch what happens. Pass it along. You'll never go back to regular English! ;o)

oversættelse

Som om facebook ikke var underholdende nok... 1) scroll ned til bunden af din facebook side. 2) I nederste venstre hjørne klikker du på 'Engelsk' (Dansk i vores tilfælde) 3) Når sprogvalgene dukker op, vælger du English: pirate. 4) Se hvad der sker, og send dette videre. Du vil aldrig mere gå tilbage til almindelig engelsk (dansk i vores tilfælde) ;o)

Og en mere.....

PRØV DET HER: Tryk på baggrunden her på facebook (det hvide ) og tryk herefter følgende: op, op, ned, ned, venstre, højre, venstre, højre, b, a, enter, og klik på så musens venstre tast. Forsvinder igen hvis man trykker Ctrl+F5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

FrkT

Ha ha, lol!

Anmeld

18. november 2009

Moar'en

Ej hvor sjovt.

Anmeld

18. november 2009

Pia.

Måske er det bare mig - men fatter intet ?!

Anmeld

18. november 2009

Louise mortil4

Pia. skriver:

Måske er det bare mig - men fatter intet ?!

så er vi vist 2

Anmeld

18. november 2009

Pia.

mortil4 skriver:

så er vi vist 2

Det er jeg nu glad for - for jeg er slet ikke med .... Er det en joke ? eller ?!

Anmeld

18. november 2009

mariamiss6

Pia. skriver:

Det er jeg nu glad for - for jeg er slet ikke med .... Er det en joke ? eller ?!

hvis du taster den omtalte kode på din facebook, altså gør som der står oven over. Så kommer der ligesom et glimt af noget næste gang du trykker på noget på facebook.... det går væk når du opdaterer siden...

Den anden er at du skifter dit facebook sprog fra dansk til English: pirate, så bliver alle knapper og betegnelser på facebook pludselig til pirat sprog....

for eksempel hedder 'skjul' så 'send below decks' og din indbakke kommer til at hedde 'bottle o' messages' Det er meget sjovt, g fjerne ved at ændre tilbage til almindelig dansk....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.