Nogen som oplever det samme??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
1 svar
0 synes godt om
18. november 2009

cathrine&Oscar

Hej.

Oscar er 10 måneder gammel og de sidste par måneder er han vågnet mellem kl. 01-02 om natten. Jeg kan ikke få ham til at sove igen, selvom intet lys blir tændt, ikke snak og intet mad. Han er glad og vil gerne lege. Han rejser sig op i ( trammesengen) kravler rundt i sengen (Når han sover ved mig) Han snakker og griner og der er fuld fart på. Hvordan får jeg ham til at lade være? Nogen gange kan han godt græde hvis vi bare ligger ham ned i trammesengen og sir godnat og går ud af værelset og tit tager vi ham i ind i vores seng i håb om han falder til ro. Men ofte uden held. Lader vi ham ligge i sin tramme seng kan vi rende frem og tilbage fordi han græder helt vildt... Hvad skal vi gøre?

Håber i har nogle råd?

Hilsen Cathrine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

4xGreve

cathrine&Oscar skriver:

Hej.

Oscar er 10 måneder gammel og de sidste par måneder er han vågnet mellem kl. 01-02 om natten. Jeg kan ikke få ham til at sove igen, selvom intet lys blir tændt, ikke snak og intet mad. Han er glad og vil gerne lege. Han rejser sig op i ( trammesengen) kravler rundt i sengen (Når han sover ved mig) Han snakker og griner og der er fuld fart på. Hvordan får jeg ham til at lade være? Nogen gange kan han godt græde hvis vi bare ligger ham ned i trammesengen og sir godnat og går ud af værelset og tit tager vi ham i ind i vores seng i håb om han falder til ro. Men ofte uden held. Lader vi ham ligge i sin tramme seng kan vi rende frem og tilbage fordi han græder helt vildt... Hvad skal vi gøre?

Håber i har nogle råd?

Hilsen Cathrine

tror lige jeg ser med her for har samme problem men har endnu ikke fundet en løsning og er ved at gå ud af mit gode skind...

Daniella er 18 måneder og har gjord dette i ca. 6-8 måneder, så har ikke fået en go nattesøvn i ca. 23-25 måneder...

Så søger virkelig også nogen gode råd...

Vi har evt. prøvet at ligge en voksen dyne ned i hendes seng for at give hende en større form for tryghed dette har givet en lille efekt i den rigtige retning men ikke noget at tale helt vildt om endnu...

Men nu ønsker vi os et min anlæg også har vi snakket om at prøve at lade søs fengers vugge viser køre om natten men vi er endnu ikke helt sikker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.