Jeg opgiver :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2009

Jules

malucca09 skriver:

jeg kan ikke få klippende frem, kun billeder.

De ligger i en mappe for sig selv på telefonen.... Hvis det er der du ikke kan få dem frem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

De ligger i en mappe for sig selv på telefonen.... Hvis det er der du ikke kan få dem frem?

Jeg kan godt få det frem på tlfén. Men når jeg overføre kommer den kun op med billederne. Jeg ved ikke hvordan jeg får filen vidoer frem ved overf.

Anmeld

18. november 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Jeg kan godt få det frem på tlfén. Men når jeg overføre kommer den kun op med billederne. Jeg ved ikke hvordan jeg får filen vidoer frem ved overf.

Mener at den på min tlf hedder noget med mmnc eller sådan noget i den retning når den  er sat med kablet i computeren, der er mine videoer under nogen gange.

Anmeld

19. november 2009

MORJESPERSEN

malucca09 skriver:

kan f******* s*u ikke finde udaf hvordan f****** jeg overføre videoklip til min computer.

Øv bøv ingen Live Malucca til jer.

Kram Trine der er p***** irriteret over hun ikke kan finde ud af det

Er der ikke sådan en kabel der følger med mobilen når man køber den?? Mikael overførte nemlig video klip far mobilen den anden dag og der satten han en kabel i mobil og computer på samme tid.

Anmeld

19. november 2009

Jules

malucca09 skriver:

Hvis du lader være med at bruge det fancy program. Og bare åbner mappen på telefonen og trækker dem over på computeren. Så skulle der ikke være noget problem

Anmeld

19. november 2009

Jules

Jules skriver:

Og hvis du ikke kan finde ud af det så kan jeg kigge forbi i morgen ved middagstid og hjælpe dig

Anmeld

19. november 2009

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Og hvis du ikke kan finde ud af det så kan jeg kigge forbi i morgen ved middagstid og hjælpe dig

Du må MEGET gerne komme forbi imorgen

Forøvrigt så så jeg nogle wallsticker inde i Søsterne Greene, med Ugler der ville passe rigtig godt til det stof du har købt.

Anmeld

19. november 2009

Jules

malucca09 skriver:

Du må MEGET gerne komme forbi imorgen

Forøvrigt så så jeg nogle wallsticker inde i Søsterne Greene, med Ugler der ville passe rigtig godt til det stof du har købt.

Uhhh det må jeg da have kigget

Kan komme lidt over 11. Men skal gå 12.30 igen. For skal nå bussen så jeg kan hente Viktor

Anmeld

19. november 2009

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Uhhh det må jeg da have kigget

Kan komme lidt over 11. Men skal gå 12.30 igen. For skal nå bussen så jeg kan hente Viktor

Det er helt fint: ) Skulle hilse og sige fra Malucca hun gerne vil ha´hjælp til batterierne i hendes gåstol

Ja de var rigtig fine, stod og kikkede på dem længe. Men vidste jo ikke lige om det var noget for dig. Jeg så dem kun i grå-sort. Men sammme ugle som stoffet og så nogle grene.

Gider du ikke lige sende mig en sms. (Har ikke lige dit nr på den skod tlf. jeg har skiftet til for at optage)

Anmeld

19. november 2009

Jules

malucca09 skriver:

Det er helt fint: ) Skulle hilse og sige fra Malucca hun gerne vil ha´hjælp til batterierne i hendes gåstol

Ja de var rigtig fine, stod og kikkede på dem længe. Men vidste jo ikke lige om det var noget for dig. Jeg så dem kun i grå-sort. Men sammme ugle som stoffet og så nogle grene.

Gider du ikke lige sende mig en sms. (Har ikke lige dit nr på den skod tlf. jeg har skiftet til for at optage)

Så er der sendt sms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.