stikpiller til børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. november 2009

Sjl-msl-Mkl

er det noget der skal købes på resept eller kan jeg godt gå på apoteket og købe dem?

Og så lige et helt andet spørgsmål: kan øjnbetændelse smitte? Jeg ringer til lægen i morgen, og får nogen dråber, men mon jeg skal holde tøsen hjemme..

Mvh Sofie, som tænker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

Iliasmor

ja du kan godt købe stikpiller uden recept.. og brug kamillethe på øjnene d hjælper og ja det smitter desværre..

Anmeld

18. november 2009

LinLin

Den slags øjenbetændelse, hvor øjet trækker sig sammen og bliver rødt, må børn ikke komme i institution med, fordi det er meget smitsomt. Hvis det "bare" er sådan noget puds må de gerne

Anmeld

18. november 2009

Sjl-msl-Mkl

amoura skriver:

ja du kan godt købe stikpiller uden recept.. og brug kamillethe på øjnene d hjælper og ja det smitter desværre..

Mon de har nogen, nu her i de tider med H1N1?

Bruge kamillethe, til og fjerne skidtet der eller hvordan mener du?

Anmeld

18. november 2009

KWL

Du skal bruge saltvand - det er lang bedre end kamille the. Du kan købe små pipetter med salt vand på apoteket. De er også gode når der er stoppet næse.

Anmeld

18. november 2009

Vingummien

Det kan du bare købe i håndkøb ligesom andet panodil osv, det gjorde vi i hvert fald til Emil. og en god ide at holde hende hjemem til du ved om det er den øjen betændelse der smitter også for at få gjort noget ved det hvis det er den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.