Gravid eller har været?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. november 2009

Filuka

Hmmm... dette spørgsmål har nok været stillet på tusind forskellige måder på dette forum. Men her kommer den så igen. Jeg nåede at gå 11 dage over min mens tid, hvor jeg så troede at jeg fik min mens i går. det var egentlig bare lidt lyserød udflåd og så er der ikke kommet mere. Jeg har haft pms lignene symptomer i 14 dage. murren i underlivet ømme bryster og humørsvingninger. jeg tog 2 tests i sidste uge, da jeg var gået 4-5 dage over tid, som begge var negative. Nogen der har prøvet noget lignene eller har et bud på en forklaring?

K Filuka

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

Muffinmus

psyken kan gøre meget, jo mere man tænker over en evt jo mere kan ens mens være forsinket..ret klassisk faktisk,. Så det kan sagtens være det, det sker altså i ny og næ for folk der gerne vil være gravide

Anmeld

18. november 2009

Filuka

MariaE skriver:

psyken kan gøre meget, jo mere man tænker over en evt jo mere kan ens mens være forsinket..ret klassisk faktisk,. Så det kan sagtens være det, det sker altså i ny og næ for folk der gerne vil være gravide

Vi prøver ikke på at blive gravide lige nu. havde faktisk ikke tænkt så meget over det før jeg var en uge over tid. men ved også godt at psyken kan gøre meget - så prøver at lægge lidt låg på forventningerne

Anmeld

18. november 2009

kiwilouise

min veninde fik vist først en positiv test 2-3 uger over tid. synes du burde gå til lægen og få det tjekket hvis det bliver ved

Anmeld

18. november 2009

Filuka

kiwilouise skriver:

min veninde fik vist først en positiv test 2-3 uger over tid. synes du burde gå til lægen og få det tjekket hvis det bliver ved

Jeg ringer til lægen i morgen - hvis jeg da ikke begynder at bløde helt vildt i nat. Jeg har de sidste 3 måneder haft meget kraftige blødninger ved mens og er ikke gået over tid. Men det kan da være at min krop gakker ud efter p-pille stop i juni?

Anmeld

21. november 2009

Filuka

Filuka skriver:

Jeg ringer til lægen i morgen - hvis jeg da ikke begynder at bløde helt vildt i nat. Jeg har de sidste 3 måneder haft meget kraftige blødninger ved mens og er ikke gået over tid. Men det kan da være at min krop gakker ud efter p-pille stop i juni?

Så begyndte jeg at bløde... Havde mange smerter og styrtblødte i ca 1½ døgn og så var det ovre... håber lidt på at jeg havde været gravid, selvom det selvfølgelig er hårdt at tænke på, så ville det alligevel betyde at det kan lade sig gøre. Vil nu stadig tage en snak med min læge om det.

Anmeld

24. november 2009

Filuka

Filuka skriver:

Så begyndte jeg at bløde... Havde mange smerter og styrtblødte i ca 1½ døgn og så var det ovre... håber lidt på at jeg havde været gravid, selvom det selvfølgelig er hårdt at tænke på, så ville det alligevel betyde at det kan lade sig gøre. Vil nu stadig tage en snak med min læge om det.

Min læge mente at jeg havde været gravid. Så nu må vi bare prøve og se hvad der sker. Tager det som gode tegn-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.